Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kryss = nejLiksom vilken knapp trycker man på? Krysset betyder kanske nej, den lila blixten (ingen aning), det gröna hjärtat (personen är ok), den blå stjärnan (ehh, ingen aning men mer än ok).
Definitivt växlat, därmed den nyaHär byts det inte utrustning om det inte är helt nödvändigt och de håller på och bryta mot lagen (jag klagade på att den inte höll tempen som den ska då jag hade väldiga problem efter min operation (halsmandlar) då glassen var smält konstant).
Jag åt tvåJag svälter. Annars har jag enbart rödvin!
Nu är jag lite lessen, sista kvällen med barnen. I morgon åker de tillbaka till sin mamma,. Det betyder att jag har en ensam kväll i morgon
. kommer sakna dom tills i morgon.[/QUOT
Alltid jobbigt när dom åker ju.
Den startade om och nu funkar det! Eh
Paniken infinner sig, vågar jag göra något nu. Vad händer om Keith 37 år gammal är "the one"????
ha! klickade precis ja på en enbart för att han stod på ett berg!
Eh! det känns som att vad som helst kan hända men år av att inte döma personer på första eller andra intrycket försvinner med varje knapptryck.
*mer tårta och vin*
Friskt vågat, hälften vunnet! Plus att vinet borde ju ta hand om en del skräp![]()
Tryck på något, oddsen för att han är "the one" är nog rätt slimma![]()
![]()
jag tryckte på ok, tror jag. Efter 30 minuter tror jag att jag har funderat ut knapparna och jag känner mig som en tinder expert. Ge mig 30 minuter till och jag kan ge expert lektioner i profilbilder![]()
Berg
Dock kan jag väl tyvärr inte rekommendera manliga geologer generellt, det är lite gott och blandat där... har jag hört, det är ju inte som om jag har testat![]()
Han var nog inte en geolog, han had nog bara klättrat upp för berget. Sånt där som jag tycker om att göra!