Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 052
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, svårt att säga då. Men du har den på elden och inte på de tre gubbarna? Har du testat att stänga av appen och öppna den igen? Det finns inte någon uppdatering som ligger och skräpar som du behöver göra?

Mobilen är en vecka gammal, och startade om senast idag men jag provar :rofl: och ja de där tre gubbarna är jag rädd för, varför skulle man vilja möta folk i grupp för??? sådana saker vill jag inte hålla på med :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Nu är jag lite lessen, sista kvällen med barnen. I morgon åker de tillbaka till sin mamma, :(. Det betyder att jag har en ensam kväll i morgon :cry:. kommer sakna dom tills i morgon.

Hur fasiken avgör man från en bild om en person är ok eller ett psyko? postar man dem på buke för allmänt avgörande eller?

*helt värdelös på att dejta i vanliga fall och att dömma någon från en bild är nog inte riktigt min grej haha*

Avkomman dök in och vi har burit det sista av byggskräpet till containern, några gamla hängrännor av trä och massor av annat - inklusive en bränntunna. Halleluja för att göra saker tillsammans. Det går så oerhört mycket fortare och vissa grejor är för tunga eller otympliga för att klara ensam.

Imorgon ska vi göra en runda i alla öppna ateljéer under påsken.
Snart ska jag behandla ögonfransarna med det hemmagjorda serum hon fixat och delade med sig av. Med de kortaste ögonfransarna i kommunen så ska det bli spännande att se om det hjälper!

Liksom vilken knapp trycker man på? Krysset betyder kanske nej, den lila blixten (ingen aning), det gröna hjärtat (personen är ok), den blå stjärnan (ehh, ingen aning men mer än ok).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 141
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 434
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025