Haha, två ska du kanske förhoppningsvis inte bli sjuk avJag åt tvåJag svälter. Annars har jag enbart rödvin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, två ska du kanske förhoppningsvis inte bli sjuk avJag åt tvåJag svälter. Annars har jag enbart rödvin!
Däremot har den laddat 100 intressen den har fått från Facebook?!?! kan det vara problemet?
Jag åt tvåJag svälter. Annars har jag enbart rödvin!
Hmm, svårt att säga då. Men du har den på elden och inte på de tre gubbarna? Har du testat att stänga av appen och öppna den igen? Det finns inte någon uppdatering som ligger och skräpar som du behöver göra?
Inte hela mobilen, bara appen tänkte jagMobilen är en vecka gammal, och startade om senast idag men jag provaroch ja de där tre gubbarna är jag rädd för, varför skulle man vilja möta folk i grupp för??? sådana saker vill jag inte hålla på med
![]()
Haha, I know the feeling!Den startade om och nu funkar det! Eh
Paniken infinner sig, vågar jag göra något nu. Vad händer om Keith 37 år gammal är "the one"????
Jag brukar tänka "kan jag vakna upp med det här ansiktet bredvid mig?"Den startade om och nu funkar det! Eh
Paniken infinner sig, vågar jag göra något nu. Vad händer om Keith 37 år gammal är "the one"????
Förvisso,men ska ju inte behöva ställa dom i vatten till halsen med en påse över huvudet.Nog för att det är insidan som räknas, men ändå![]()
Haha exaktFörvisso,men ska ju inte behöva ställa dom i vatten till halsen med en påse över huvudet.