Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 052
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte swipat någon! Det har inte dykt upp en enda profil :(

Bor i Singapore med typ en befolkningstäthet på 7500 per kvadrat kilometer så tycker att en radie på 50km borde räcka :crazy:

Du får inte vara så petig ;)
Påminner mig om när jag körde Tinder i Jerusalem. Kaos på den liksom :rofl: Fick bara upp folk som poserade med k-pist :p Fick gå till klagomuren och ragga IRL istället. "Går du ofta hit"...? Funkade iofs rätt bra haha

Jag har inte swipat någon! Det har inte dykt upp en enda profil :(

Bor i Singapore med typ en befolkningstäthet på 7500 per kvadrat kilometer så tycker att en radie på 50km borde räcka :crazy:
Ah, då borde det ju rimligen finnas någon att swipa på... Är du säker på att du ställt in avstånden och ålder rätt? :)

Tinder är ju inte så himla bra på avståndsbedömning :meh: Jag har ställt in på 80 km i avstånd, idag fick jag upp en karl som hade 1008 km i avstånd till mig :banghead:
Det är inte tinder som gör "fel", det är användare som betalar för att kunna tindra på annan ort.

Du får inte vara så petig ;)
Påminner mig om när jag körde Tinder i Jerusalem. Kaos på den liksom :rofl: Fick bara upp folk som poserade med k-pist :p Fick gå till klagomuren och ragga IRL istället. "Går du ofta hit"...? Funkade iofs rätt bra haha
Alltså jag hade lätt varit petig, men då måste det ju komma upp en profil överhuvudtaget att vara petig med :rofl:

Just nu är det liksom helt noll, och typ alla använder tinder här så tro mig det är inte att ingen har det :D

Alltså jag hade lätt varit petig, men då måste det ju komma upp en profil överhuvudtaget att vara petig med :rofl:

Just nu är det liksom helt noll, och typ alla använder tinder här så tro mig det är inte att ingen har det :D
Då har du nog gjort nått fel i någon inställning.. svårt att instruera över buke, men har du ingen annan i närheten kan jag försöka?

Nu är inte jag @athena_arabians , men hur länge har de legat? Har temperaturen varit konstant eller växlat mycket i den?

Definitivt växlat, därmed den nya :meh: Här byts det inte utrustning om det inte är helt nödvändigt och de håller på och bryta mot lagen (jag klagade på att den inte höll tempen som den ska då jag hade väldiga problem efter min operation (halsmandlar) då glassen var smält konstant).

Då har du nog gjort nått fel i någon inställning.. svårt att instruera över buke, men har du ingen annan i närheten kan jag försöka?

Nej. alltså hon experten drog på någon labb resa till Sumatra precis när man behöver henne för att kolla på fåglar fast got inte ens tycker om dem :meh:

Den är inställd på att visa män, sökavstånd till 50km, mellan 31 till 40 år, att den ska visa mig (social står på nej).

Om det är så här krångligt varför håller folk på :rofl:

Definitivt växlat, därmed den nya :meh: Här byts det inte utrustning om det inte är helt nödvändigt och de håller på och bryta mot lagen (jag klagade på att den inte höll tempen som den ska då jag hade väldiga problem efter min operation (halsmandlar) då glassen var smält konstant).
Personligen hade jag inte ätit dem då, men jag är lite arbetsskadad av att jobba med livsmedelsinspektörer tätt inpå ;)

Den är inställd på att visa män, sökavstånd till 50km, mellan 31 till 40 år, att den ska visa mig (social står på nej).

Om det är så här krångligt varför håller folk på :rofl:
Hmm, svårt att säga då. Men du har den på elden och inte på de tre gubbarna? Har du testat att stänga av appen och öppna den igen? Det finns inte någon uppdatering som ligger och skräpar som du behöver göra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 141
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 434
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025