Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 057
Status
Stängd för vidare inlägg.
Snön har hittat till Gävle :meh:

Incoming lappvantar här :cautious: :wtf:

Nytaget:
17881816_630630687134886_930189457028546560_n.jpg

Jag har suttit och rotat i datorn efter en specifik bild men hittade i stället en film från mars 2014 där jag styr runt ett LC-program. Snäll häst som gick av sig själv och skrapade ihop 61,2%. Idag kan jag ju bara drömma om att starta. Jag kan ju inte ens sitta i traven på medryttarhästen :meh:. Och hoppning kommer jag ju inte till start i heller.

Sambon är iväg på 50års firande. Själv är jag hemma med hunden som sovit non stop hela dagen förutom på våra promenader. Känns aningen ensamt. :rofl:

Jag var givetvis bjuden med på festen, men hade varken ork eller lust. Det har hänt alldeles för mycket grejor på senare tid som jag tyvärr inte hunnit smälta.

Sambon är iväg på 50års firande. Själv är jag hemma med hunden som sovit non stop hela dagen förutom på våra promenader. Känns aningen ensamt. :rofl:

Jag var givetvis bjuden med på festen, men hade varken ork eller lust. Det har hänt alldeles för mycket grejor på senare tid som jag tyvärr inte hunnit smälta.

Det kan vara skönt att bara slappa hemma! Ta ett glas vin och koppla av ;)

Jag har kommit hem,urtrevliga valpköpare,avundas dom inte 12 timmars resan hem.
Påminn mig att aldrig mer åka till Lindesberg,vägen mellan Örebro o Linde var 3 mil av rondeller,vägarbete och 70 sträckor :yuck:
Men det var en pittoresk liten håla som låg fint vid vattnet.
Nu ska jag göra Hasselbacks potatis o värma lite fläskfile gryta till det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 436
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka