Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och försöker komma på något att göra imorgon där jag måste låna mammas bil. Mamma vill börja gå till jobbet och har försökt komma igång i några veckor, men varje morgon har det slutat med att hon tagit bilen pga bekvämt och enkelt. Så idag frågade jag (delvis som ett skämt) om jag skulle komma på ett ärende där jag behövde bilen, men hon tyckte att det var en bra idé och då var det ju liksom försent att ta tillbaka det :D Så nu måste jag komma på något där jag "måste" ha bilen så att hon inte "kan" ta bilen till jobbet imorgon bitti :rofl:
 
Jag råkade somna innan, skulle bara vila lite, men blev visst mer än så. Har rastat spionen en runda och äter nu lite aprikoskräm. Borde äta något annat men orkar inte göra något mer avancerat. Är fortfarande jättetrött! Var helt slut redan på jobbet i dag och huvudvärk redan då. Hoppas förkylningen inte vänder nu för det räcker liksom.

Ska i säng snart och försöka sova så jag är utvilad till i morgon. Tog slut på min nässpray tidigare tyvärr så hoppas jag inte får problem, ny kommer i morgon med resten av medicinerna. Störigt när en sorts nässpray fungerar bara...
 
Sett en halvkass film och ska nu stänga in hönsen innan det är sovdags. Inga planer för morgondagen så vi får se vad vi hittar på. 🙂
 
Det är ju kolhydrater i tomater, inte mycket men tänker du älskar ju tomater så det kanske blir för mycket i den mängd du äter?

Ja, dumplings (snabba kolhydrater) plus tomater och bigarråer är inte en helt lyckad blandning. Frestelsen är att ta för mycket insulin med resultatet att jag kraschar. Man ska ju ta 2-3 enheter/timme för en kontrollerad nedgång.
 
Vaknade med halsont och känner mig allmänt överkörd. Kan ha något att göra med att jag sov bedrövligt inatt, men blir det inte bättre efter en kopp te så får jag nog kolla om en kollega kan ta mitt pass på jobbet idag...

Och så har jag ett myggbett som kliar. Mitt på lillfingret. Fy sjutton så störande! Mer störande än halsont för stunden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
68 69 70
Svar
1 393
· Visningar
41 202
Senast: tanten
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 977
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 268
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp