Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag ska vi åka till Uppsala, Bamseteater står på agendan. Sonen vet inte det ännu, eftersom han älskar överraskningar, men vet att vi ska åka till Uppsala. Så han har önskat att vi ska gå på loppis och äta på restaurang. 😁
Ser fram emot dagen och hoppas att regnet håller sig borta. 🙈
 
Drömde mardrömmar om jobbet. (Jag blev placerad på ett annat ställe)
Jag påverkas av drömmarna även när jag har vaknat och det är störigt.
Ätit frukost och halvligger i soffan och funderar på om jag ska jogga eller promenera.
 
Åh, älskar att rensa och kasta!
Ja, fast frakta bort sakerna till tippen är lite jobbigt, tycker jag. Men jag tar det i omgångar. Lade precis 45 minuter på städning och fick ut en massa tomma pappkartonger (som maken sparar "bara-för-att-man-kanske-kan-komma-att-behöva-dem" :meh:) och lite gamla skor och kläder. Nu går det i alla fall att komma in i förrådet igen :D! Det finns mycket gammal kurslitteratur och annat skräp som också ska få åka iväg nu!
 
Är förkyld sedan i lördags .Skönt när man har semester men ena kollegan har varit riktigt förkyld på jobbet i veckan så jag misstänkte hur det skulle gå.11 grader varmt så idag blir det jacka på .Är ledbruten i kroppen då mina djur har kommit på att dom måste sova tvärs över sängen . Flyttade över till tantens säng och då gjorde dom det åxo :cool:
 
Jag undrar vad som var smak skillnaden mellan de här två facken med isolering
1000000770.jpg
 
Ibland önskar jag att jag hade semestertjänst
Jag behöver semester på senhösten för att må bra. Höstlovet ligger ok,men skulle vilja ha nån vecka till
 
Så skönt ändå att sova ut i sin egna säng och ungkatten sovit med oss hela natten 🥰. Hög tid för frukost; vi fick bland annat yoggi till frukosten i norrland vilket var åratal sedan och ica mussli crunchy har jag inte ens haft en tanke på men med olika flingor, frystorkade jordgubbar och såna där yoghurtbitar som finns i naturgodiset; kan vara den godaste musslin 😋😍. Så när vi handlade lite igår när vi kom hem och det var 2 för 40 på ICA var såklart den sååå goda cherry licious helt slut men samoa var lika god som jag minns den 😋. Lagom till frullen försvann vattnet 🙄 sån tur att sambon hann ladda kaffebryggaren först 👍.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
69 70 71
Svar
1 410
· Visningar
41 500
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 978
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 270
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp