Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaffe - där sa du det :up: ! Det är nog det jag saknar just nu :) . Lite komiskt egentligen att jag dricker MASSOR av kaffe på jobbet. Men på helgerna dricker jag oftast bara 1-2 koppar på morgonen och inget mer.........

Inte så konstigt, det är ju en sällskapsdryck ju hehe, om du jobbar med ett gäng gissar jag?! :).
 
CCC2402D-5559-4E6F-9335-B6ABEA748197.jpeg
 
Har varit trött hela dagen, men ändå fått lite gjort så nu slappar jag med gott samvete. Sitter och tittar på när stora sonen och sambon spelar tvspel och lilla dottern springer runt med sin vante och flyttar runt på våra skor :D Numer är det standard att vi får leta efter våra skor på hela nedervåningen.
 
Så omogen!
Men igår stod bilen bredvid min parkering i min ruta. Jag fick trixa in min bil o hasa mig ut! Ringde då ägaren som sa att det var en kompis som parkerat bilen.
Antog då att de skulle flytta bilen, iaf tills jag nu kom hem igen efter att varit borta hela dagen till 17, men Nej!
Så då backar jag in och ställer mig såpass nära att de inte kommer in på förarsidan:o:D:devil: Känner mig barnslig men jag ringde igår vid 20 tiden!?
 
Jag bor granne med ett daghem. De är ute och går med en brukare, han är alltid jätterolig och glad :D
Han sitter och gungar utanför mitt fönster och sjunger om hur galen man kan bli på skärtorsdagen, jag sitter och fnissar åt hans vansinnigt roliga texter :up::D
"Man blir gaaalen på skärtorsdaaagen
men passa dig noga, mamma blir ARG!
För hon har ingen vaaaa-a-a-aaarg
och hon vill gå ut med huuun-den!
lalala lala lalalala lala..."
 
Konstaterar att det är jobbigt att klättra i "tunnlar" och att det känns trist att mitt vanliga klätterställe inte har något sådant. Jösses vad kul det var med lite miljöombyte (och sällskap av rolig vän) :D

Har bild på eländet också. Kort efter den här bilden så ramlade jag. Vännen klarade att klättra hela vägen 3 gånger...
IMG_20200322_184723_684.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 562
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 116
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp