Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strålande sol även idag! Blåser kallt dock men det kvittar :D Yngsta dottern åkte till en grannkompis och äldsta dottern tog cykeln till några andra grannkompisar. Maken ska åka och hämta mer ved i skogen och jag ska ställa mig och klyva. Vi ska ta en gemensam tur med alla hästarna sen efter lunch tänkte vi:)
 
En skötare började argumentera veganism med mig. Alltså, på psyk, trodde hon jag ville ta den diskussionen?
Låt mig äta det jag vill liksom, personalen kan ju fråga hur jag mår istället för varför jag äter som jag gör..
Så tröttsamt att det fortfarande skall ifrågasättas så. Vi vet idag att jo man kan leva bra på en vegansk kost utan att få proteinbrist eller b12 brist :banghead: låt folk äta vad dom vill :arghh: sen att hen som arbetare håller på så på psyk gör det ett snäpp värre.. när jag va inlagd va det en äldre dam som va inlagd samtidigt. Hon tyckte att kastrering av smågrisar inte gör så ont. Som att klippa naglarna... :meh:
 
20200322_120112.jpg


Ute med båten och dricker varm choklad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 556
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 112
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp