Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Drömde massor igen. Jag var polis och åkte polisbåt till någon karibisk ö. Skulle semestra några dagar för sen skulle det bli upplopp.
Sagt och gjort jag låg på stranden och red massa fina hästar på stranden. Hade det kalasbra. Sen en kväll blev det upploppet.
Upploppet bestod av att alla invånare i den lilla byn rusade ut, gjorde ett brott, och sen rusande hem igen och låste dörren :confused:
Jag såg allt på övervakningskamera och gav mig sedan ut. Kom ihåg var alla bodde och vilket brott de utfört. Gick till dörrarna en och en, skrev lapp om vad de blev tagna för och vilken cell de skulle ha i polisbåten. Knackade på och lämnade fram lappen och de gick snällt och fogligt till båten och in i sina celler:D
Sen skulle vi plötsligt fly för det blev världskrig. Jag packade ihop det viktigaste och sprang tillbaka mot båten. Det finns massor båtar. Jag ringer och säger upp mig medan jag springer, jag har nämligen sett min kompis på den största röda båten.
Hjälper en idiot som inte fattar att man måste förtöja båten ordentligt innan man lastar på sitt bohag. Sen upp på den röda båten med min kompis.
Vi hamnar hos min föredetta medryttarhäst och han lever :love:
Äter kakor med ägaren och tittar genom hennes fönster på medan han rymmer ur hagen. Kompis och ägare springer ut och försöker fånga in men jag går till stallet.
Min vackraste medryttarhäst kommer springande och jag fångar honom utan problem. Är överlycklig att han lever och leder honom in i stallet. Han är alldeles nervig och stissig men följer min minsta vink, jag ler från öra till öra och letar efter hans box i ett gigantiskt stall med tusen olika djurarter. Hittar aldrig hans box innan jag vaknar men oj vad lycklig jag var att se honom igen :love:

Undrar vad en drömtydare skulle säga om den drömmen :cautious::D
 
Drömde massor igen. Jag var polis och åkte polisbåt till någon karibisk ö. Skulle semestra några dagar för sen skulle det bli upplopp.
Sagt och gjort jag låg på stranden och red massa fina hästar på stranden. Hade det kalasbra. Sen en kväll blev det upploppet.
Upploppet bestod av att alla invånare i den lilla byn rusade ut, gjorde ett brott, och sen rusande hem igen och låste dörren :confused:
Jag såg allt på övervakningskamera och gav mig sedan ut. Kom ihåg var alla bodde och vilket brott de utfört. Gick till dörrarna en och en, skrev lapp om vad de blev tagna för och vilken cell de skulle ha i polisbåten. Knackade på och lämnade fram lappen och de gick snällt och fogligt till båten och in i sina celler:D
Sen skulle vi plötsligt fly för det blev världskrig. Jag packade ihop det viktigaste och sprang tillbaka mot båten. Det finns massor båtar. Jag ringer och säger upp mig medan jag springer, jag har nämligen sett min kompis på den största röda båten.
Hjälper en idiot som inte fattar att man måste förtöja båten ordentligt innan man lastar på sitt bohag. Sen upp på den röda båten med min kompis.
Vi hamnar hos min föredetta medryttarhäst och han lever :love:
Äter kakor med ägaren och tittar genom hennes fönster på medan han rymmer ur hagen. Kompis och ägare springer ut och försöker fånga in men jag går till stallet.
Min vackraste medryttarhäst kommer springande och jag fångar honom utan problem. Är överlycklig att han lever och leder honom in i stallet. Han är alldeles nervig och stissig men följer min minsta vink, jag ler från öra till öra och letar efter hans box i ett gigantiskt stall med tusen olika djurarter. Hittar aldrig hans box innan jag vaknar men oj vad lycklig jag var att se honom igen :love:

Undrar vad en drömtydare skulle säga om den drömmen :cautious::D

Du har tittat för mycket på båtar på SVT play! :rofl:
 
Vad ar GIS?

Pizzan blev supergod, men inte direkt bra for min diet :cautious: Det ar ju inte konstigt att jag inte gar ner mer i vikt nar jag nu ruinerar dieten varje helg och ater (och dricker!:up:) som om det inte finns nagon i morgon. :p

Geographic Information System. Det används inom många fält, bla använder vi geologer det väldigt mycket, men även inom stadsplanering osv. Det är en karta i botten och sedan kan man lägga på lager med olika information.
 
Jag är ambivalent. Jag hade tänkt ta sovmorgon idag men nu är jag vaken och känner mig egentligen utvilad :cautious:
Måste dock väga in att nästa sovmorgon inte inträffar förrän möjligen långfredagen. Och mest troligt inte då heller utan lördag 25 april :cautious:
Schemabyte som gör att jag kommer jobba de fyra kommande helgerna är ju trots allt ganska störigt :p
 
Laddar för en ny dag i renoveringen! Vi kom långt igår med rivning och städning, men vi kom på när vi var klara att vi nog ska riva lite till när vi ändå är på gång. 😇 Vi hade tänkt vänta lite med det men nu kör vi! 😂

20200321_152906.jpg


Säg hej till vårt blivande badrum och tvättstuga! Väggen till höger ska rivas idag. Det ska visserligen bli en vägg där sen också men den ska gå hela vägen in till snedtaket och breddas lite. Det är ingången till dotterns blivande rum och jag tänker mig garderober hela vägen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 538
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 112
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp