Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittade på covid tråden och fick upp den här låten i min spellista :D
Sick of you.
Både sick of covid-19 och människor runt om den :angel:
I’m sick of your voice
Sick of your face
Sick of your choices
Sick of your name
Sick of your pleasure
Sick of your pain
Sick of your pressure
Sick of your game
Sick of your sight
Sick of your shape
Sick of your spite
I’m sick of your shade
I’m sick of your lies
Sick of your lazy
Sick of your cries
I’m sick of your crazy
Kändes passande :rofl::D
 
Min pappa hade en kallblodstravare! Sån pärla! ❤
Han tävlade upp till gamla LA:5 regionalt. Kunde trampa, byta osv men hade inte tillräckligt gång för att konkurrera mot halvbloden i högre klasser. Trevlig var han hursom och lättsam i allt!
Här är han 23 år, still going strong :D

Visa bifogad fil 47366

Ok räknade och insåg precis att han var 26 på fotot! :D
 
Jag funderar som sagt på att studera men känner osäker på ämnet och började surfa på andra olika utbildningar och kände till slut "Jag kan aldrig bli något!1!!"
Så jag slutade med att surfa mera om det :meh:
 
Jag bara älskar det här med distansstudier!

Min skola var bra redan innan, lärarna är för det mesta helt fantastiska, jag älskar skolans mentalitet, skolans sätt att arbeta på osv. Men distansstudier gjorde det hela ännu bättre! Jag trivs bokstavligen som fisken i vattnet just nu :love:

Har till och med börjat fungera/överväga att eventuellt skicka in en ansökan om att fortsätta linjen helt på distans. Det som hindrar mig är att jag inte vill lämna det (lilla!) sociala livet jag har, lärarna, och skolan. Så i slutändan kommer jag nog stanna på skolan jag går på nu.

Synd att vi inte kan fortsätta med distansstudierna för evigt bara. Troligtvis är jag den enda i klassen som hurrar över distansstudier... men jag är jag. Annorlunda, allmänt konstig och eh... mig själv? :idea:
 
Min pappa hade en kallblodstravare! Sån pärla! ❤
Han tävlade upp till gamla LA:5 regionalt. Kunde trampa, byta osv men hade inte tillräckligt gång för att konkurrera mot halvbloden i högre klasser. Trevlig var han hursom och lättsam i allt!
Här är han 23 år, still going strong :D

Visa bifogad fil 47366
Dom har verkligen potential!
Min har det inte i varken dressyr eller hoppning. Men är en stjärna i maraton och precision, samt att dra timmer.
Min är 19 nu och vi ska börja gå skogskörningskurser med honom, han älskar att jobba i skogen. 😍
 
Funderar på om jag vill ha den här bilden som tavla... En vän som fotograferat och jag tycker den är så sanslöst häftig.
82018996_2898833130128772_2378262540145655808_o.jpg
 
Vad vill du plugga?
Du slog huvudet på spiken, det är liksom det som är problemet :angel::D Tittar dock på GIS just nu, vill ha en kortare utbildning med inte så mycket kurslitteratur som lätt leder till ett jobb med bra lön. Tittar mera på vad som kan verka vara roligt, och det är svårt att veta i förväg :cautious:
 
Du slog huvudet på spiken, det är liksom det som är problemet :angel::D Tittar dock på GIS just nu, vill ha en kortare utbildning med inte så mycket kurslitteratur som lätt leder till ett jobb med bra lön. Tittar mera på vad som kan verka vara roligt, och det är svårt att veta i förväg :cautious:
Jag har läst GIS på universitetet, rätt kul faktiskt. 🙂
 
Är det för tidigt att kasta in handduken och skita i allt vad sömn heter?

Somnade strax efter 12, så 5.5h känns lite klent för att vara mig. Skulle säga att jag behöver sova 8-9h varje natt, men eftersom jag vaknade av mig själv kanske det räcker trots allt? Tänker att det ju inte var någon mardröm, alarm eller sak utifrån som störde... varför finns det ingen handbok för sömn? :confused: :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 538
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 112
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp