Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara gissar... nybörjare? Okunnig? Dålig?
Jag tror inte det (det handlar om mig i min vardag me jobbet och innan denna mening var det lite diskussion om att ja ev skulle bli headhuntad pga mina kunskaper), men jag är inte säker. Försökte googla men google hittar inget, fanns en där det stod beskrivet, men såklart var det en blogg som var låst med användarnamn och lösen.... suck.
 
Jag tror inte det (det handlar om mig i min vardag me jobbet och innan denna mening var det lite diskussion om att ja ev skulle bli headhuntad pga mina kunskaper), men jag är inte säker. Försökte googla men google hittar inget, fanns en där det stod beskrivet, men såklart var det en blogg som var låst med användarnamn och lösen.... suck.
Då får du väl helt enkelt fråga personen som skrev det vad hen menar?
 
Har redan provat med det, men får bara retsamma svar tillbaka så blir inte mycket klokare annars hade jag inte frågat här... :/
Men vilken dålig stil! Mitt ordförråd är jättedåligt och när folk använder ord jag inte kan vill jag lära mig, vilket man givetvis inte gör av retsamma svar. Jag uppskattar jättemycket när folk förklarar ords betydelse för mig, så att jag kan lära mig och förstå.

Har du testat att fråga om personen vill att du ska förstå? Om hen vill att du ska förstå, så får hen givetvis förklara.
 
Men vilken dålig stil! Mitt ordförråd är jättedåligt och när folk använder ord jag inte kan vill jag lära mig, vilket man givetvis inte gör av retsamma svar. Jag uppskattar jättemycket när folk förklarar ords betydelse för mig, så att jag kan lära mig och förstå.

Har du testat att fråga om personen vill att du ska förstå? Om hen vill att du ska förstå, så får hen givetvis förklara.
Jo lite så, personen är lite retsam i sättet så inget nytt där, men men nu kom ju @tanten och räddade oss. Vi har lärt oss ett nytt ord med det rätta betydelse.
Själv tycker jag att jag har hyffsat ordförråd, men det kan alltid bli bättre och precis som dig gillar jag när man förklarar okända ord va de betyder så jag kan lära mig något. :)
 
Min häst gillar vattenpölarna i hagen 😁
CDFEDF4A-23FE-48D9-9BDF-33CDBADA370D.jpeg
 
Måste ringa de som har hand om lön på måndag, de har dragit av lön för sjukdom lördag och söndag, jag jobbar inte helger. Alltså borde de väl inte dra av lön för dessa dagar? Har inte fått någon sjuklön heller. Så inte konstigt att lönen blev dålig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 522
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 112
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp