Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är tjurig som en barnunge över att jag inte fått ha mitt kalas och kommer typ inte få någon present imorgon när jag fyller år :arghh:

Och saknar min mamma som jag inte kan hälsa på pga sjukdom.

Fortsätter vabba imorgon med sonen, vill ändå inte vara på jobbet pga less. Blir nog hemma minst till onsdag, kanske hela veckan :meh: Sambon är glad som får jobba :up:

Undrar om de har några barn på förskolan :rofl:
 
Sen att det är skröpliga 90-åringar fanimej överallt ute på stan är ju också ett problem. Försöker de ta livet av sig på ett subtilt sätt eller vad pågår?

Nu senast när jag var på postens utlämningsställe stod Greta 98 och bläddrade lite förstrött i alla korsordstidniningar och snicksnackade med allt och alla. HÅLL DIG HEMMA FÖR GUDS SKULL!?!
Det är ju liksom för gamlingarnas skull en massa unga, friska människor isolerar sig frivilligt och sen har riskgruppen no 1 inte själva vett att hålla sig hemma?!
Skoja inte, syrran är hemma med sina småttingar eftersom de är snoriga, de promenerade till slottsskogen och tänkte att kika på djuren borde vara rätt lugnt. Det var tokfullt med pensionärer som hängde runt dem. :rofl: Mamma börjar prata om att åka till sommarstugan för att "isolera sig där, för där kan man åtminstone umgås med folk" Jag försökte påpeka att det var just det där med att umgås och gå och handla i småbutiker som hon borde undvika.
 
Sitter och funderar,
Vad ska jag göra.
Jag menar den närmsta tiden vet jag men +6mån horisonten.
jag vet inget.
Inge ider.
Men man kan hoppas på att det finns något kvar efter 6 mån.
 
Haha! Min kollega har gjort en hel Spotify-lista som hon döpt till 2020- game over. Jag har dock smugit in några smyg-positiva låtar typ ”stayin alive” ;)
Haha, kan vara så att jag brukar lyssna på den väldigt mycket annars också, men den har aldrig känts så RELEVANT. Vilket väl får ses som problematiskt i och med att jag ser min årslånga hosta som ett förebådande för vad som komma skulle, min musiksmak är förmodligen minst lika illavarslande. :D

(för att vara på den säkra sidan så borde jag kanske bejaka sidan av mig som lyssnar på glättig synthpop istället!)
 
Sambon har staplat ved, städat en massa bråte som lämnats av tidigare ägare, kört trimmer, fixat i ordning gräsklippare, rensat lite ogräs, krattat etc.
Jag släpade mig ut och fixade i ordning en rabatt. Sen dog jag typ och fick gå in och vila. Åh, vill bli frisk nu! Känner mig tyvärr sämre än igår. :down:
 
C394966B-B892-4C96-8453-D648D1018396.jpeg
 
Jag har drabbats av "fuck it"-mentaliteten.

Längtar tills idrotten är över - på tisdag är det bara fyra veckor kvar. Men tills dess? Hur börjar jag? Jag vet inte vilken ände jag ska börja i. Allt det praktiska är jag klar med, har bara det teoretiska kvar. Men jag vet i katten alltså, hur vet man när ett arbete är bra nog? Hur vet man vilket betyg man ska sikta på?
Jag har inte en aning om hur tusan jag ska hinna med allt heller.

Och personen jag gjorde senaste grupparbetet vägrar för övrigt fortfarande prata med mig. Hon fick tydligen reda på att jag skvallrat åt läraren och är nt glad på mig, alls. Detta är varför jag inte brukar säga något, utan bara göra allt själv och sen lämna in :meh: orka med drama, liksom :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 567
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 116
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp