Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då jag var sjuk en fredag ska jag straffas med tre dagars sjukavdrag och då jag var sjukskriven på 25% får jag inte någon sjuklön :banghead: då jag har månadslön dras sjukdom alla veckans dagar :confused:
 
Känner mig som värsta jobbskolkaren för att jag är hemma med mitt barn som börjat hosta igen. Troligtvis är det bara hennes astma som dragit igång men vad gör det när hon inte får gå på föris. 🙁
 
Ska snart klä mig för att åka iväg på en vigsel.
Är lite konfunderad eftersom jag fick ett mess med "ni kommer väl ihåg" och jag inte hört något alls.

Alltså funderar jag på om jag fått ett meddelande tidigare och förträngt det (väldigt olikt mig), om det är någon jag känner eller om min goda vän helt enkelt är förvirrad (vilket är otroligt olikt henne)

Orkar jag så ska jag scanna några butiker efteråt. Behöver fylla på mjölk och fil och leta efter jäst.....
 
första klar.
sitter och beställer en ny snabbare skrivare.
Men den gamla får jobba tills den går under.
1584955332481.png
 
Ska försöka ta tag i mig själv och börja jobba, det här med att arbeta och studera hemifrån är verkligen inte min kopp av te! Vill ha struktur, schema, möta folk, inte bara sitta vid ett köksbord.. I morgon funderar jag på att antingen öppna en lunch eller eftermiddagskaffe-zoom och slänga ut länken på min Facebook för att se om någon vill ansluta!
 
Följde med granne o hund på promenix.Men blåser så satans kallt att de börja klia på mina ben, är väl torr i huden om inte annat...Nu ska jag städa golv!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 573
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 117
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp