Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ngt man förtär vid begravning ;)

SATAN. Min toscakaka med lemoncurd blev JÄVLIGT god och saftig och knäckig. Bra kombo. Var tvungen kvalitets-testa en bit. Nu är själva kakan kanske inte lika snygg men får väl servera den på bit 😆🤪
(Synd att jag skrivit ett mentalt kontrakt med mig själv att jag ska börja banta imorn. OLÄGLIGT 😖 )
 
Ngt man förtär vid begravning ;)

SATAN. Min toscakaka med lemoncurd blev JÄVLIGT god och saftig och knäckig. Bra kombo. Var tvungen kvalitets-testa en bit. Nu är själva kakan kanske inte lika snygg men får väl servera den på bit 😆🤪
(Synd att jag skrivit ett mentalt kontrakt med mig själv att jag ska börja banta imorn. OLÄGLIGT 😖 )
Jag tyckte att det stod OLÄSLIGT.... 🤣
 
Ngt man förtär vid begravning ;)

SATAN. Min toscakaka med lemoncurd blev JÄVLIGT god och saftig och knäckig. Bra kombo. Var tvungen kvalitets-testa en bit. Nu är själva kakan kanske inte lika snygg men får väl servera den på bit 😆🤪
(Synd att jag skrivit ett mentalt kontrakt med mig själv att jag ska börja banta imorn. OLÄGLIGT 😖 )
Banta + isolering fungerat tyvärr inte. Vi ställer in beach 2020, får återkomma till 2021.
 
IMG_20200322_204634397.jpg

Om någon undrar varför allt papper är slut vill jag bestämt hävda att det är delfinernas fel!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 562
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 116
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp