Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade också en märklig dröm inatt. Var på ridhuset och upptäckte en stor brand, så jag sprang och sa att alla hästar och människor skulle ut. Läget var rätt lugnt, sen ger jag mig in i en byggnad som typ håller på att rasa, för att rädda min sadel. Rimligt. :meh: :laugh: jag var besviken över att jag inte kunde rädda min hjälm också.
 
Idag ska jag ha hemundervisning med dottern. Blir intressant :p Hon är inte sjuk, men hon blev som sagt hemskickad igår för att hon kände sig hängig och snorade lite. Hon var nog trött tror jag och har inte snorat nåt hemma. Men nu har vi börjat få mer info från skolan om att dom förbereder inför en eventuell skolstängning. Ska öppna dotterns skoldator och kolla igenom lite med henne så jag förstår vad allt är, mycket vet hon själv hur hon ska göra som tur är 😅
 
Kände mig tjatig, så jag tråkar ut mina vänner på Facebook i stället :) Fortfarande värkbruten och kvar på korttidsboende. Återbesök i Linde 25 mars med röntgen och pratstund med ortoped. Vänsterhöften börjar gnälla, eftersom den får ta mycket stryk, då jag inte får belasta fullt ut på opererade benet. Så jag käkar fortfarande extra värktabletter och är tacksam om jag sover mer än 4 timmar per natt.

Och otroligt trött på "karantän" sen 16 januari...
 
Är det så nu? 😮
Märker förvisso att det är betydligt lugnare på vägarna nu, vilket jag tycker är skönt. 🙈
Överdrivet tycker jag och det är inte ofta jag tycker att folk överlag är det snarare tvärtom innan Coronan kom.
Vara hemma vid sjukdom och bra handhygien och inte hosta rätt ut eller i handen är rimligt och bra. Men denna rädsla och oro förstör mer än den hjälper.
 
Var inne på jobbet en snabbis (som avtalat) för att lämna en present till en kollega som slutar idag. Alldeles dött på kontort, råka hosta ett par gånger 😇 chefen vill inte ha mig där på några dar till och jag vilar gääärna upp mig i lugn och ro hemma nu när inte sjukintyg krävs. 9 borta från jobbet idag....så jao....!
 
Varit och tagit blodprov på sjukhuset. Jag var den enda som skulle ta prov öht. Var helt öde så undrar om alla sjuka är så rädda för corona att de inte vågar gå till sjukhus. Sedan till ICA på vägen hem för chips och lite tråkiga saker som toarenare. Kollade runt lite och det är fortfarande utplockat på pasta, mjöl och liknande. Fick dock tag på ett paket snabbisar så det var väl positivt. Bröd och annat är mycket välfyllt. Gissar att de gör sig redo för den sedvanliga fredagshandlandet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 379
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 108
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Shettistråden del II

Omröstningar

Tillbaka
Upp