Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Våran mattebok ska tydligen vara jättebra och felfri. Ok, det står att uppgift 2012 ska ha ett tips, finns det något? Svar: NEJ. Uppgifter i tips-sidan är ihopblandade. Uppgift 4059b saknar helt svar i facit. De som gjort facit avrundar hej hopp, tex 5323 kr avrundades i facit till 5300 kr utan att de i frågan ens nämnde ett ord om avrundning utan "svara exakt" (jag kollade med två lärare, båda sa att 5323 kr var rätt). På två likadana uppgifter med olika svar är det avrundat i det ena, inte avrundat i den andra osv.
Matte 1c var i princip felfri, 2c är definitivt INTE felfri.

Älskar matteboken! :D :up:
 
Fast det är ju ohållbart som det är. Kan ens närmaste chef inte göra sitt jobb får man ta det högre. Hittar ni på någon lösning som inte passar hen kommer ni att få kopiösa mängder skit för det.
Jag griper efter ett sista halmstrå och föreslog videomöte så vi kan räta ut alla frågetecken och prata igenom. Två kollegor har mailar att de tycker det är en bra idé så hoppas på det nu.
 
Våran mattebok ska tydligen vara jättebra och felfri. Ok, det står att uppgift 2012 ska ha ett tips, finns det något? Svar: NEJ. Uppgifter i tips-sidan är ihopblandade. Uppgift 4059b saknar helt svar i facit. De som gjort facit avrundar hej hopp, tex 5323 kr avrundades i facit till 5300 kr utan att de i frågan ens nämnde ett ord om avrundning utan "svara exakt" (jag kollade med två lärare, båda sa att 5323 kr var rätt). På två likadana uppgifter med olika svar är det avrundat i det ena, inte avrundat i den andra osv.
Matte 1c var i princip felfri, 2c är definitivt INTE felfri.

Älskar matteboken! :D :up:
Alltså, meningen är ju att du ska kunna så mycket nu att du ska rätta facit. :angel:
 
Kollade precis väderprognosen ska bli fint väder imorrn, men kallt. Bestämde mig för att cykla till jobbet, hämtade mina elhandskar jag har när jag rider. Ska banne mig ha dom på mig när ja cyklar, borde jag inte frysa så, sen ett fodrat överdrag till låren, lär nog få upp värmen och flåset rätt bra ändå, bara jag kan låsa upp cykeln me så ska de nog gå bra. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 320
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 107
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp