Det är den djurägaren jag vill varDet är så fantastiskt svåra beslut att välja dag. Men det är precis som du säger, bättre att välja en dag när det inte är akut och de lider av smärtan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är den djurägaren jag vill varDet är så fantastiskt svåra beslut att välja dag. Men det är precis som du säger, bättre att välja en dag när det inte är akut och de lider av smärtan.
Det var verkligen Morden i Midsommer-feeling på det kortetDet var lite dimmigt imorse. Jag måste erkänna att det känns lite spooky att vara helt ensam på jobbet då!
Visa bifogad fil 152633
Tränar du fotleden något?3 månader sedan jag stukade foten rejält och jo visst har det tagit hela sommaren att gå lindad; senaste veckan har jag gått olindad och nu känns det mest bara av det lite då och då. Lär nog vara så rätt länge ändå inser jag.
Tränar du fotleden något?
Snarare Det okända du anar inte hur ofta jag vänder mig för att jag är helt säker på att jag ser någon i ögonvrån, men det finns ingen där.Det var verkligen Morden i Midsommer-feeling på det kortet