Vad gör vi? Del CCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slöar i soffan med dottern, ska snart ta mig i kragen och göra mig i ordning för dagen. Måste ringa ett samtal och läsa på lite inför dagens föreläsning

Har fortfarande inte skrivit brevet. Internet o tv försvann (planerat arbete) så delade surf från tfn till paddan och kollade lite dressyr och sen IFS.
Nu funkar tv o nät igen så kollar Without a trace. Kanske kan skriva samtidigt. Ögonen är torra o trötta, ska droppa Oftagel i dem.

Sitter och funderar på vad jag kan träna idag trots menisk-smärta och något helt jävla tokigt förskolevirus i kroppen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 46 47 48
Svar
957
· Visningar
36 280
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 517
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 836
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 440
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka