Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag borde verkligen sova men har druckit så mycket vatten att det känns som det står mig upp i halsen
Åh jag visste inte att det hade ett namn. Det är lika skrämmande varje gång och känns så verkligt! Senast var det nån som viskade/väste mitt namn riktigt högt i mitt öra. Oftast är det smällar dock.Vaknade nyss med exploding head syndrome. Urk
Det var annorlunda den här gången, lät som elektriska ljud i stället för storm på havet eller tryckvågssmäll. Lät ganska coolt men man blir ju lika förvirrad varje gång
Hjärnan är konstig Men det är skönt när man vet vad det är!Åh jag visste inte att det hade ett namn. Det är lika skrämmande varje gång och känns så verkligt! Senast var det nån som viskade/väste mitt namn riktigt högt i mitt öra. Oftast är det smällar dock.
Ja exakt. Det är lite skräckfilm över det hela för mig.Hjärnan är konstig Men det är skönt när man vet vad det är!
I någon sekund eller två när man vaknar av det hinner man ju dock tänka att man har hjärnblödning/det är någon inne som skjuter/något exploderade/nu dör jag. Sen kvicknar man till och typ "jahaaa... det där igen."
Är vaken. Mkt oklart