Det är inte så ovanligt idag att bilen inte har domkraft. Min kom med ett fånigt däcklagningskit och inget reservhjul.Köpa med dig en domkraft har inte bilen en domkraft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte så ovanligt idag att bilen inte har domkraft. Min kom med ett fånigt däcklagningskit och inget reservhjul.Köpa med dig en domkraft har inte bilen en domkraft
Min bil har också däcklagningskit, men en liten domkraft finns också. Mins när jag bodde hemma, då bytte mamma däcken på bilen med den domkraften!Det är inte så ovanligt idag att bilen inte har domkraft. Min kom med ett fånigt däcklagningskit och inget reservhjul.
Alltså jag föredrar VERKLIGEN mildväder ett år när elen är svindyr....Sicket skitväder....Milt och eländigt. Förra året såhär års hade vi mer normal vinter med kyla och snö så jag passade på att åka pulka bakom pållan . Jaja blir väl säkert "bakslag" så de som är nöjda med skitvädret nu får väl vinter sen i mars-april hahaha..Jag föredrar vinter i februari som det SKA vara och sen vår från mars men men .
Här är det medryttaren som har hästen idagUsch. Jävla heldagsregn . Hm pållan brukar ju vila på måndagar och känns ju passande för lägga sadel nu när hon är så blöt är ju inget vidare men hon har ju bara gått en dag sedan hon vila i lördags ju. Jaaaja en sak i taget
Kompisen klarade det!Väntar på kompisen som gör sitt teoriprov. Hoppas att det går bättre denna gången
Och det blev ett jävla liv på ena chefen. Bryr mig inte längre, jag behöll mitt lugn och vidhöll att jag vill ha ett löfte om att jag får sluta 7/4 - först då kan jag ställa upp och jobba extra.Samordnaren på jobb är sjuk.
Jag arbetar redan på golvet, så nu får cheferna ta det.
Kommer inte ta något extra förrän de lovar mig att jag får gå 7/4 och tar jag dessutom extra så ska jag ha det i tid - så att jag kan gå ännu tidigare
Jag tycker att det är härligt att höra din entusiasm!Tiden får gärna snabba på så jag får åka till stallet någon himla gång
(ursäkta mitt tjat varje måndag om att jag vill åka till stallet )
Mmm blöt hund som luktar så gott!Det stinker blöt hund här, trots att jag gnuggat honom med handduk
VerkligenMmm blöt hund som luktar så gott!