Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är den så god som den låter? Nu vet jag vad jag ska be om i nästa Sverigepaket! :love:
Jag tror den är utmärkt till det jag köpte den, men det var en lite märklig upplevelse när jag åt den tillsammans med chilisås och smörgåsgurka till chorizon och förväntade mig en vanlig stark senap. :D
 
Det är inte i anständighetens namn utan i bekvämlighetens. Mina meloner blir alldeles för vilda om jag promenerar runt utan support, och de är inga lättviktare! :D
Samma här! Upptäckte för några veckor sen att jag har mindre ont i ryggen än tidigare. Fattade inte varför men så kom jag på att jag ju börjat ha bh även hemma, hela dagarna. Skönt att slippa ha så ont. :up:
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Har inte gjort nåt nyttigt idag alls :(
Dagarna bara går och går men motivationen så låg....

Har du något annat jobb på gång...?

-----

Jag har just ätit god frukost och druckit kaffe. Idag ska jag försöka hålla mig inne och lugn, så att halsen/förkylningen blir bra nån gång! Lagomt väder ute iaf 👍.
 
Har du något annat jobb på gång...?

-----

Nix. Finns inga jobb här på ön och mina pendlingsmöjligheter till fastlandet är begränsade på mornar nu med bar 6 färjor per dag motsvarande normala närmare 20 per dag...

Skrev just en liten uppdatering i min dagbokstråd. Det går ingen nöd direkt förutom tristess
 
”Dokusåpa-kändis-grannen” ska ha lägenhetsvisning. Expressen har slagit upp detta stort. Och det har delats som satan på sociala medier. Kommer bli hundratals på visningen. Fattar inte ens hur det kommer gå såhär i coronatider. Sen är läggan drygt 30 kvm dessutom.
Funderar på att gå dit och presentera mig som grannen kanske i denna outfit:

E5AB74AA-AC06-4099-89F5-6387BC223CBC.gif
 
Jag tror att det delvis är en vanesak också, men jag kan verkligen inte göra någonting som är i närheten av aktivt utan att ha BH på. Oftast dubbla sportisar. När jag fortfarande red hände det att jag drog på en elastisk linda. Man tager vad man haver! :D
Jag har i regel sport-bh på mig till vardags. Hade jag haft ett mer stillasittande liv hade jag varit utan helt. Helt klart.
Skulle vara intressant att veta hur det vore om man hade riktigt stora bröst. Låter lite omständigt men man vänjer sig väl som med det mesta
 
”Dokusåpa-kändis-grannen” ska ha lägenhetsvisning. Expressen har slagit upp detta stort. Och det har delats som satan på sociala medier. Kommer bli hundratals på visningen. Fattar inte ens hur det kommer gå såhär i coronatider. Sen är läggan drygt 30 kvm dessutom.
Funderar på att gå dit och presentera mig som grannen kanske i denna outfit:

Visa bifogad fil 49555
Nu blev jag orimligt nyfiken på vem du menar :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
715
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 987
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt
  • Kan man ens göra rätt längre?

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp