Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har i regel sport-bh på mig till vardags. Hade jag haft ett mer stillasittande liv hade jag varit utan helt. Helt klart.
Skulle vara intressant att veta hur det vore om man hade riktigt stora bröst. Låter lite omständigt men man vänjer sig väl som med det mesta

Man har inte så mycket till val annat än att vänja sig om man inte vill lägga sig under kniven. :) Sånt är livet! Sedan är det nästan värt lite obehag bara för frihetskänslan när BH'n får åka av innan läggdags! :D
 
Dricker kaffe och planerar min sk framtid. Är ju uppsagd. Min chef kommer ge mig topp-referenser men det känns inte riktigt läge att söka jobb just nu (underdrift haha). Har kalkylerat lite och jag kommer nog satsa på att utveckla mig själv kreativt i höst. Kommer alltså blir dekadent konstnär på heltid! Känns jävligt gött faktiskt. Sen om det bara råkar ramla in ett jobberbjudande som känns perfekt är jag ju inte den som är den. Men jag räknar liksom inte med det ;)
 
Dricker kaffe och planerar min sk framtid. Är ju uppsagd. Min chef kommer ge mig topp-referenser men det känns inte riktigt läge att söka jobb just nu (underdrift haha). Har kalkylerat lite och jag kommer nog satsa på att utveckla mig själv kreativt i höst. Kommer alltså blir dekadent konstnär på heltid! Känns jävligt gött faktiskt. Sen om det bara råkar ramla in ett jobberbjudande som känns perfekt är jag ju inte den som är den. Men jag räknar liksom inte med det ;)
Hallå, flotten och båtarna då??
 
Har vaknat utan huvudvärk för första gången den här veckan och njuter orimligt mycket av detta. Ska snart gå ut och hänga lite tvätt i trädgården, rensa lite ogräs och sedan bänka mig i en solstol med min nya bok resten av dagen. Enligt väderprognosen är det här sista dagen med sol och 20 grader på ett tag, imorgon blir det svalare igen, så jag ska passa på att njuta till max! :love: Bad sambon köpa hem lite god glass, chips samt ett bättre rosévin när han var och handlade i förrgår så vi är redo :D
 
Varit på bygghandel och köpt brädor och lite vinkeljärn till en sandlåda. Tog de största, finaste pinnarna jag kunde hitta och kände en sväng att "fan, det här kommer bli dyrt, vi skulle köpt en färdig låda istället :nailbiting::nailbiting::nailbiting:"

139:- HUNDRATRETTIONIO fucking spänn! :o:D
Nu funderar jag på om vi inte behöver större sandlåda :idea:
 
Tyckte det luktade bränt och tittade ut. Där står två män ute med en gigantisk oxfilé på utegrillen. Den brinner. Mycket. Man 1 viftar frenetiskt med en tidning för att släcka elden. Man 2 står mest och ojar sig och sprutar med en blomspruta. :D
Synd på oxfilén tycker jag.🤷‍♀️

Ska klä på mig och gå och hämta kattens avmaskningsmedel. Har även gett mig nu och köpt metallsugrör, men jag tror inte de kommer i den här leveransen. Lär få vänta på dem till måndag.
 
Någon still förhoppning om att eventuellt sälja lite kläder är nu borta eftersom katten boat in sig bekvämt bland dem. Så det får bli Röda Korset, vad de nu ska med dem till.

Brunch och sedan sätta igång med att analysera ensamkommande barn.
 
Funderar lite på hur jag ska göra med dagen. Har sovit massor (så galet skönt!) och gått hyfsad promenad med monstren. Kanske ska klättra lite sedan, eller bara styrketräna hemma, eller vila lite mer men jag har inte tränat något alls på evigheter nu... Funderar på att göra något kreativt också, men det enda jag gjort nu är att hämta en glass ur frysen... :p
 
Nej vad sorgligt! Är det pga Coronan?

Ja översvämningarna i Feb 2019 tog hårt
Nya försäkringsregler för 2020 med runt $25 000 uppgradering av ranchen och sen regnperiod feb 2020 och corona på det med isolerad ö = inga turister = nära konkurs = ägaren har valt att stänga och ta pållarna från ön för att rädda det som räddas kan.
Största kostnaden har alltid varit att utfodra 20+ hästar på en ö där "inget växer"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
715
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 987
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp