Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@karamelldrottningen och @Sel jag går utan bh hemma, men så har jag inte heller mycket om vi säger så (asiat). Men funderade ibland när jag var yngre och red lektion där vissa tjejer hade mycket och det skumpade som fasiken när de travade. Kan inte ha varit skönt och måste blivit bristningar ibland. Händer att jag går till affären utan med bara en säckig tröja så inga bröstvårtor eller liknande syns, och tja, det syns väl inte så mycket skillnad öht med eller utan :grin:

Kommer ihåg jag första gången hade en vadderad (eller vad det heter) push-upp. Tittade ner på mig själv och i spegeln kände vem fasiken är det här. Helt andra proportioner.
 
Telefonen ringer och min polare bara: ”hallå nån som heter Tanten ringer dig”. Jag ba wtf?
:rofl:

8D24F536-7050-4148-B597-4390C20880AB.jpeg
 
HAHAHAHA en granne kläckte nyss en sjuk idé ang detta med en talkshow. Han bara alltså du gör om din lägga till en studio och bara kopplar in inslag från alla i huset.
Tex skulle detta vara talkshowens jingel (och jag skulle gå in i bild tre steg framåt och två steg bakåt och ba hej hej).


Sen kör jag liksom inslag från huset typ "vi kopplar över till våning 5".
Ett inslag skulle tex kunna vara "Finans med Fredrik" där husets daytrader skulle ge tips i realtid.
 
Varit och vaccinerat mig mot TBE idag och i vanlig ordning kommit hem med bilen full utan att jag har en aning om hur det gått till. 8 säckar barkmull, 8 plantor lavendel, tre tomatplantor, en klippmaskin och en gasflaska till streamern.

Funderar på vad jag ska äta, åt några nävar ostkrokar till frukost och drack en liter juice. Är hungrig nu. Har jag köpt något som går att äta? Nej. :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
715
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 992
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • E-coli hund
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp