Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lavine Åh, soppor är så gott nu på hösten! Jag brukar också få dille på soppor! Antingen soppor eller baa ugnsrosta rotsaker
Dagens lunch: Stuvade makaroner med muskot, det var gott! Och så borlottibönor, de smakade väl inte särskilt mycket dock :P
Recept plsVegetarisk pasta puttanesca har blivit en stapelrätt i vårt hem, äter det minst en gång i veckan. Har umeboshipasta och noriflingor istället för den där fiskgrejen. Sjukt gott och stort plus för att det är enkelt och snabblagat när man kommer hem sent, är dödstrött och har blodsockret nere i tårna.
Här puttrar dagens puttanescasås på spisen:
Visa bifogad fil 20057
Ok, Macbeths pasta puttanesca:Recept pls
Ja, jag har nu köpt en literförpackning Oatly iMat för säkerhets skull.
Borlottibönor, ja. Jag fick för mig att jag fick borlottibönor i Italien en gång, de var himmelskt goda. Köpte sen hemma, men tyckte inte att det var så mycket att komma med. Förmodligen hade de jag åt i Italien varit i någon lag eller med en dressing, jag undrar så vad de hade gjort.
Jag tycker det låter som en kul idé. Kommer typ inte att kunna vara med själv, men vill gärna läsa den. (gör hellre en separat tråd än att lägga in den här)Hörrni jag fick en liten idé och tänkte höra ifall någon kanske vill vara med.
Jag är med i bokbingo-tråden och så kom jag på att kanske vi kunde haft något liknande i den här tråden? Ifall att det finns fler som är som jag och gärna vill testa mer nya produkter/laga mer mat, men det bara inte blir av?
Asså så man gör som en bingobricka där man prickar av? Tänkte jag kan ju alltid fråga...