Vad är det för rätter?
Bild ett är pakora på färsk majs med aioli, koriander, salladslök & dragonolja. Denna var så sjuuukt god!
Bild 1 är avokadosallad med Kålx3, ruccola, belugalinser, miso,ingefära, vattenkrasse & cashew.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för rätter?
Belugalinser är så himla gottBild ett är pakora på färsk majs med aioli, koriander, salladslök & dragonolja. Denna var så sjuuukt god!
Bild 1 är avokadosallad med Kålx3, ruccola, belugalinser, miso,ingefära, vattenkrasse & cashew.
Belugalinser är så himla gott
Ja! Varje gång jag äter dem ute tänker jag att jag måste köpa att laga hemma, men sen glömmer jag dem med ens igenJaa, gjorde ofta belugafärssås förut, men hade typ glömt bort att dom fanns!
Herregud så gott det lät!Idag blev det lyxig lördagsfrukost bestående av proteinpannkakor fyllda med choklad- och hasselnötskräm och banan.
Ja det var en väldigt bra start på dagen, rekommenderasHerregud så gott det lät!
Jag blev så sugen på bananpannkor nu..
Slanta upp och frys in! Superbra att ha i smoothies, mixa ned i pannkakor/bananbröd osv senRåkade beställa 6 klasar banan istället för 6 bananer. Så idag har jag ätit banan i yoghurt, bananpannkakor, och bananbröd. Och en till mellanmål.
Jo, det är bara det att eftersom jag megastorhandlade så är frysen redan full med sådant som absolut måste vara där. Så jag får ha bananfest i ett par dagar bara, helt okejSlanta upp och frys in! Superbra att ha i smoothies, mixa ned i pannkakor/bananbröd osv sen
bananmarmelad och torkade bananer kanske? https://allagodating.se/2016/08/15/bananmarmelad/Jo, det är bara det att eftersom jag megastorhandlade så är frysen redan full med sådant som absolut måste vara där. Så jag får ha bananfest i ett par dagar bara, helt okej
Ser lite oimponerande ut för 300 spän.Lunch för 300 spänn
Visa bifogad fil 96212
Du skojar?!Lunch för 300 spänn
Visa bifogad fil 96212