Vad blir det för vegetarisk mat? Del IV

Nä men är orimligt pepp på den 😅 testade Lindts nya och den var en besvikelse tycker jag.
Åh jag tyckte de var rätt bra! Konsistensen var underbar. Liiiite tråkig eftersmak och salted caramel är för söt. Men annars härliga. Vad blev du besviken på?

Också väldigt nyfiken på Fazer.
 
Åh, Maxi i stan har både quornprodukterna jag vill testa och nya fazer chokladen. En utflykt på 22 mil för quorn och choklad? 😅 Dessutom har de casheuryosten.
 
Åh jag tyckte de var rätt bra! Konsistensen var underbar. Liiiite tråkig eftersmak och salted caramel är för söt. Men annars härliga. Vad blev du besviken på?

Också väldigt nyfiken på Fazer.
Har bara testat den blåa för de andra smakerna tycker jag inte ens låter goda. Tycker den smakade riktigt billig dålig choklad och nä gillade inte konsistensen.
 
20220629_184709.jpg
 
Är det någon som testat Stackys förresten? Såg att Therese Lindgren gjorde reklam för det och att även hennes sambo Anders, som är köttätare, gillade det 😬 Det är alltså något veganskt protein som inte försöker efterlikna kött och är gjort på svenska råvaror.
Jag är också nyfiken på Stackys! Men har undvikit att köpa hittills för jag hittar ingenting på hemsidan eller deras sociala medier om var det tillverkas. Det får mig att dra åt öronen.. men kommer nog testa ändå, vore sjukt najs med något som är gott och mer skafferi-stapelvara än frysvara.
 
Jag är också nyfiken på Stackys! Men har undvikit att köpa hittills för jag hittar ingenting på hemsidan eller deras sociala medier om var det tillverkas. Det får mig att dra åt öronen.. men kommer nog testa ändå, vore sjukt najs med något som är gott och mer skafferi-stapelvara än frysvara.
Råvarorna ska ju vara helt svenska, men det behöver såklart inte betyda att det tillverkas här. Man kan säkert fråga på deras sociala medie-konto? Ska kika runt lite.
 
Råvarorna ska ju vara helt svenska, men det behöver såklart inte betyda att det tillverkas här. Man kan säkert fråga på deras sociala medie-konto? Ska kika runt lite.
Gick in igen på deras hemsida och nu står det faktiskt på deras hemsida under FAQ "Är Stackys från Sverige? Ja, Stacky’s är en svensktillverkad produkt gjord på svenska råvaror. Därför är också Stacky's Från Sverige-märkt."
Men för bara några veckor sedan stod det enbart att råvarorna var svenska, inget om tillverkning/förpackning. Men ska nog maila och fråga för säkerhets skull!
 
Gick in igen på deras hemsida och nu står det faktiskt på deras hemsida under FAQ "Är Stackys från Sverige? Ja, Stacky’s är en svensktillverkad produkt gjord på svenska råvaror. Därför är också Stacky's Från Sverige-märkt."
Men för bara några veckor sedan stod det enbart att råvarorna var svenska, inget om tillverkning/förpackning. Men ska nog maila och fråga för säkerhets skull!
Med tanke på att den har märkningen ”Från Sverige” så ska det vara tillverkat i Sverige också, annars får man inte den märkningen på en produkt läste jag nu.
 
Gick in på Stackys hemsida och bland det första jag ser är en bild som ser ut som typ hundgodis 😅

Konstaterade iofs förra veckan att min tempeh såg ut som hundmat (var hos folk med hund och hade hällt tempeh på en tallrik på diskbänken, var tvungen att titta lite noggrannare för säkerhets skull).
 
Gick in på Stackys hemsida och bland det första jag ser är en bild som ser ut som typ hundgodis 😅

Konstaterade iofs förra veckan att min tempeh såg ut som hundmat (var hos folk med hund och hade hällt tempeh på en tallrik på diskbänken, var tvungen att titta lite noggrannare för säkerhets skull).
Den bilden där det ser lite söndersmulat ut? Reagerade också på den :laugh:
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 437
Senast: Exile
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 512
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 882
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 298
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp