Vad är ni för personlighetstyp?

Jag fick ESTJ. Det var ganska tydligt vilket håll det lutade åt förutom introvert - extrovert. Sen är det ju så, på alla beskrivningar finns det något som passar in även om det är motsatsförhållanden.

Jag blev ENTJ och jag tycker det stämmer bra. Men vissa av svaren var blunda och peka. Jag vill ha både struktur och frihet.

Eftersom jag har en livskris deluxe har jag gjort några personlighetstester för att liksom försöka få lite ledning i vad jag ska göra med mitt liv. Det är faktiskt väldigt kul och så länge man är ärligt så stämmer det väldigt bra.

Detta på Jobbsafari tycker jag var extra bra.
https://www.jobbsafari.se/persontypstest

Jag blev ENJF. Vad blev ni för personlighetstyp?

INFJ

När jag läser texten känns det ganska så passande. Men hade jag fått en annan bedömning hade jag
säkert bara tänkt "ah jag just sån är ju jag" också...:cool:

Jag fick INTJ, med fyll pott på Introvert. Men många frågor förstod jag inte riktigt, eller så passade båda alternativen eller inget alls, och en del gick inte att applicera på just mitt jobb. T ex så MÅSTE jag följa regler och ordning och reda på jobbet, kan inte välja att göra hur jag vill.

INTJ - stämmer okej, men ligger och väger på ett par områden. Men jag har när jag gjort såna omfattande test i arbetslivet där det finns lite mer än två alternativ oftast fått så spretiga svar att jag har fått "mycket ovanlig personlighetstyp", typ att mina svar inte riktigt går ihop med varandra...

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 966
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 565
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 368
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka