Ett par dagar tror jag. Hon märkte inte av det så mycket samma dag som hon fick sprutan, däremot dagen efter.Möjligt. Hur länge hade hon det kvar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett par dagar tror jag. Hon märkte inte av det så mycket samma dag som hon fick sprutan, däremot dagen efter.Möjligt. Hur länge hade hon det kvar?
Ett par dagar tror jag. Hon märkte inte av det så mycket samma dag som hon fick sprutan, däremot dagen efter.
För mig tog det lång tid, nästan till det var dags för nästa vaccination, innan vaccination 1 syntes. Vaccination 2 syntes dagen efter.Har gjort det och det är tomt.
Så ska jag kolla igen när det närmar sig spruta 2.För mig tog det lång tid, nästan till det var dags för nästa vaccination, innan vaccination 1 syntes. Vaccination 2 syntes dagen efter.
Usch vilken jobbig sits! Jag hade nog inte klarat att hålla minen alls utan varit på tok för konfrontativ för relationen med svärföräldrarnas överlevnad....Jag håller på att bli galen. Min sambos familj är full-on-konspirationsteoretiker och kommer inte vaccinera sig. Nu har hans mamma även bönat och bett om att han ska avstå vaccinet. Hon är ju genuint rädd för att vaccinet är farligt så det är av omtanke, men jag håller fan på att explodera av ilska. Så onödigt. Och sambo blev orolig, även om han ändå kommer ta vaccinet.
Hon passade på att prata med honom när jag var iväg och köpte glass så jag fick inte veta det förrän när vi åkte hem. Annars hade jag blivit galen på plats.Usch vilken jobbig sits! Jag hade nog inte klarat att hålla minen alls utan varit på tok för konfrontativ för relationen med svärföräldrarnas överlevnad....
Då hade jag inte umgåtts med dom alls. Dom hade inte heller varit välkomna i mitt hem.Hon passade på att prata med honom när jag var iväg och köpte glass så jag fick inte veta det förrän när vi åkte hem. Annars hade jag blivit galen på plats.
Jag är inte jätteglad i att umgås med dem från början men det här gör det ju bara jättesvårt.
Det är väl sämsta sättet, att reagera som jag nog gjort och som du verkar klarat dig undan precis. Det lär ju liksom inte ändra någons åsikt, och man måste väl ha i åtanke att det ibland är pga. rädsla och omtanke som vaccinationskepsisen prackas på en. Men det är banne mig inte lätt.Hon passade på att prata med honom när jag var iväg och köpte glass så jag fick inte veta det förrän när vi åkte hem. Annars hade jag blivit galen på plats.
Jag är inte jätteglad i att umgås med dem från början men det här gör det ju bara jättesvårt.
Så konstigt!
Finns det andra värmlänningar här som kan bidra med info om vaccinationskort?
Fast ibland är det inte fel att fräsa ifrån helt och sätta gränser. I ett sådant här fall tycker jag att det är viktigt att tala emot någon antivaxxare och konspiratonsteoretiker, så att deras dumhet inte drar med sig en annars vettig människa eller skapar oro.Det är väl sämsta sättet, att reagera som jag nog gjort och som du verkar klarat dig undan precis. Det lär ju liksom inte ändra någons åsikt, och man måste väl ha i åtanke att det ibland är pga. rädsla och omtanke som vaccinationskepsisen prackas på en. Men det är banne mig inte lätt.