Vaccinerade mot Covid-19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var på 1177 ser ni vaccinationen? Jag vaccinerades i början av juni, sa ja till att de fick dela den informationen. Loggade precis in på 1177 och tittade under vaccinationer, anteckningar och även under läkemedel men det står inget om det nånstans. Är vaccinerad i Stockholmsregionen.
Hos mig ligger det i journalen dvs löpande bland andra besök/anteckningar osv. Kanske finns under vaccinationer också, inte kollat.

Jag verkar alltså ha kollat på rätt ställen men det står inget där. Jag fick vaccinationskort och jag vet vilket vaccin jag fick. Tycker det är lite konstigt att det inte förs in i journalen i alla regioner.

Jag verkar alltså ha kollat på rätt ställen men det står inget där. Jag fick vaccinationskort och jag vet vilket vaccin jag fick. Tycker det är lite konstigt att det inte förs in i journalen i alla regioner.
För min sambo tog det tre dagar innan det syntes i journalen. För mig gick det direkt

Fick feberfrossa när jag skulle sova igår kväll och så rejäl huvudvärk på det. Huvudvärken satt i imorse med, men två Alvedon hjälpte bra. Känns som det värsta är över nu. Knappt stel i armen längre.

Försöker tänka att kroppen i alla fall märkt att den fått ett vaccin :).

Fick min andra spruta igår, kände inte av varken den, eller den första.
Sedan var jag till tandläkaren, och slipade bort en kant på en tand, en hake om jag varit häst.
De var GRATIS!!! Underbara tandläkare.
De här sprutorna va lätt värt 2*24 mil i sommarvärmen.

* Jenny *

Jag gills ju knappt som buke-folk med tanke på hur sällan jag hoppar in här, men jag ville bara tacka folk i den här tråden som skrivit om att de tagit vaccinet och hur det har gått. Jag var rent ut sagt pissnervös innan jag skulle få mitt vaccin idag, pga alla rubriker om biverkningar och allmän dödsångest som kommit av pandemin. Men allas postande här har verkligen hjälpt massor och även om jag skakade som en gris efteråt så tänkte jag på vad ni skrivit här, så verkligen, TACK :heart. Nu spänner det bara lite i armen så det här ska nog gå an :D

Var på 1177 ser ni vaccinationen? Jag vaccinerades i början av juni, sa ja till att de fick dela den informationen. Loggade precis in på 1177 och tittade under vaccinationer, anteckningar och även under läkemedel men det står inget om det nånstans. Är vaccinerad i Stockholmsregionen.

Jag måste logga in på journalen och sen vaccinationer för att hitta.

Jag överlevde mitt 12h-pass på jobbet såhär dagen efter dos 1! 🥳 Jag mår prima! Känner mig tom lite piggare än vanligt! :D Har känts som ett blåmärke på armen hela dagen men nu måste jag anstränga mig för att känna något alls. 👌🏻😁

Det är det för mig också. Jag vaccinerade mig hos Vaccina, och de kan inte lägga in i 1177, utan då hänvisas man till covid-beviset i stället. Det är inget sådant för dig också?

Kollade runt lite och det verkar som region Stockholm inte lägger in det. Covid-bevis funkar säkert.

Fan lättare att få biljett till Håkan på Ullevi än att boka vaccinationstid. De öppnade upp för alla över 18 i Västra Götaland idag. Kaos.
Jag och några konsertkompisar undrade varför inte Live Nation anlitades redan tidigt för att ordna bokningarna då de ju kan det här med massbokning på nätet och många arenor som troligen redan ligger i deras system används ju för vaccinering dessutom och sen har de ju inte mycket annat att göra nu ändå.... :angel:

Kollade runt lite och det verkar som region Stockholm inte lägger in det. Covid-bevis funkar säkert.

Ja ok. Så här ska covidbeviset se ut.

Bifogade filer

• _20210701_172223.webp
    _20210701_172223.webp
    89,8 KB · Visningar: 70
Jag skulle ha vaccinerat mig idag - meeeen såklart blev jag förkyld i tisdags och är inte bra än (har testat mig och ingen corona), så jag har fått boka om till nästa torsdag. Kommer få Pfizer.
Maken har fått första sprutan för några veckor sen och fick Moderna, lite öm i armen blev han men inget annat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
866
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Hur har ni drabbats/hanterat Covid- 19? Jag fick Covid tidigt i våras efter ha levt mer eller mindre över ett och ett halvt år(sjuk...
2
Svar
34
· Visningar
3 150
Senast: Magnum
·
Samhälle Jag postar en ny tråd för ett inlägg som nedan bör man bemöta. Först så gav du mig en varning för att jag gav ett exakt referat av vad...
71 72 73
Svar
1 449
· Visningar
78 764
Senast: turbofling
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar