Jag började få symptom i måndags kväll. Visste redan då att en person jag träffat blivit sjuk inom 48 timmar efter att vi setts så det var väntat. Testade positivt i onsdags. Är vaccinerad med 2 doser pfizer, senaste 30/7 så skulle fått 3:e dosen nu i veckan.
Måndag kväll: tappat aptiten
Tisdag: Ojämn kroppstemperatur pendlar mellan normal och +1grad, hostar
Onsdag: +1 grad hela dagen, hostar
Torsdag :känner mig bättre, feber borta
Fredag: rejäl huvudvärk och känner mig svullen i näsan/öronen som vid förkylning fast inget snor, på kvällen märker jag att jag har mycket svagt luktsinne, ingen feber
Lördag: samma som fredag
Söndag - forfarande ont i huvudet och känslan i näsa/öron kvarstår - lukt och smak helt borta, ingen feber
Mina hundars dagmatte fick bort i första vågen, hon var i flera riskgrupper så hade tyvärr ingen chans när hon blev smittad
Måndag kväll: tappat aptiten
Tisdag: Ojämn kroppstemperatur pendlar mellan normal och +1grad, hostar
Onsdag: +1 grad hela dagen, hostar
Torsdag :känner mig bättre, feber borta
Fredag: rejäl huvudvärk och känner mig svullen i näsan/öronen som vid förkylning fast inget snor, på kvällen märker jag att jag har mycket svagt luktsinne, ingen feber
Lördag: samma som fredag
Söndag - forfarande ont i huvudet och känslan i näsa/öron kvarstår - lukt och smak helt borta, ingen feber
Mina hundars dagmatte fick bort i första vågen, hon var i flera riskgrupper så hade tyvärr ingen chans när hon blev smittad