Vaccinerade mot Covid-19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Meddelar tråden att jag överlevt. Blev lite snurrig men det var antagligen min egen stress. Lyckades ta den sittande och lyckades att inte hispa upp mig alldeles. Gick bra, ett bromsbett gör 10 ggr mer ont. Jag känner mig nöjd för såhär bra har jag aldrig genomfört liknande. Antar att motivationen för just det här vaccinet var så pass hög att det gjorde det relativt lättsamt...

Har nu fått en ny tid 11/8. Fick Pfizers vaccin. trodde jag skulle få det om 4v men detta var bättre för det krockar mindre dåligt med jobb och semesterplaner. Hoppas att ha nåt halvvettigt skydd ändå nu inom några veckor.

Meddelar tråden att jag överlevt. Blev lite snurrig men det var antagligen min egen stress. Lyckades ta den sittande och lyckades att inte hispa upp mig alldeles. Gick bra, ett bromsbett gör 10 ggr mer ont. Jag känner mig nöjd för såhär bra har jag aldrig genomfört liknande. Antar att motivationen för just det här vaccinet var så pass hög att det gjorde det relativt lättsamt...

Har nu fått en ny tid 11/8. Fick Pfizers vaccin. trodde jag skulle få det om 4v men detta var bättre för det krockar mindre dåligt med jobb och semesterplaner. Hoppas att ha nåt halvvettigt skydd ändå nu inom några veckor.
Fantastiskt!! Bra gjort av dig :heart

00:00 plingade mobilen att jag nu kunde boka spruta nr 2
Ibland är det bra inte kunna somna, fanns huuuur många lediga tider som helst och tog 0,2 sek få bekräftelse tiden var bokad
Lite skillnad mot förra gången 😂
Hur många veckor efter första sprutan kom smset?

00:00 plingade mobilen att jag nu kunde boka spruta nr 2
Ibland är det bra inte kunna somna, fanns huuuur många lediga tider som helst och tog 0,2 sek få bekräftelse tiden var bokad
Lite skillnad mot förra gången 😂
SÅ skönt att redan vara inbokad för spruta två...... :) För mig gjordes det redan när jag fick spruta ett, och det funkade likadant för mina föräldrar trots att vi inte vaccinerade oss inom samma region.

Kolla runt bland olika vaccinatörer. Det finns en lista på 1177 över vaccinatörer med bokningsbara tider.
Jag har ingen lust att åka hur långt som helst det har jag inte tid med Fanns tid 15 mil bort :crazy: Helst vill jag åka till min lilla stad men där verkar det tvärkört men även i min stora stad finns inga tider just nu

Fick första dosen Pfizer igår. Gick snabbt och smidigt. Dos två blev samtidigt inbokad till den 16 aug.

Började få lite ont kring stickstället igår kväll. Idag känns det som träningsvärk däromkring, när jag har armen i vissa vinklar.
När jag kom tillbaka till jobbet efteråt kändes det som att jag fick durrningar i benen, men tror det var nervositet som släppte.
Annars har jag inte känt av någon märkbar biverkning.

Jag fick också en ny tid på en gång.

Hon hade några förslag så fick jag säga vilken som blev bäst helt enkelt.
Smidigt och enkelt!

Jag fick en ny tid som var exakt som den andra, dvs samma veckodag och samma tid 7 veckor senare. Ingen aning om den hade gått att ändra, för jag frågade inte. Jag har ändå semester vid den tidpunkten, så det spelar ingen större roll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
866
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Hur har ni drabbats/hanterat Covid- 19? Jag fick Covid tidigt i våras efter ha levt mer eller mindre över ett och ett halvt år(sjuk...
2
Svar
34
· Visningar
3 150
Senast: Magnum
·
Samhälle Jag postar en ny tråd för ett inlägg som nedan bör man bemöta. Först så gav du mig en varning för att jag gav ett exakt referat av vad...
71 72 73
Svar
1 449
· Visningar
78 764
Senast: turbofling
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar