Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag höll på att frysa ihjäl och jag fryser aldrig! Usch! Men våra hundar trivdes iaf!Santo vann sinn klass, unghund, och var ända med CK sen oplac i bästa hane. Sjukt ruggigt och regnigt i förmiddags så de stackars whipparna höll på att dö hoppas på bättre väder imorrn!
Jag höll på att frysa ihjäl och jag fryser aldrig! Usch! Men våra hundar trivdes iaf!
Alltså,du måste verkligen tagga ner Hon tycker om er,pälsen kommer tillbaka efter löpet ,andas!Vill så gärna ställa Brihanna i Vänersborg men hon är fortfarande helt NAKEN.
Börjar bli riktigt stressad och vill bara att hon ska återfå sin päls nu, nu, NU!
Mina tikar brukar fälla ur två månader efter löpetAlltså,du måste verkligen tagga ner Hon tycker om er,pälsen kommer tillbaka efter löpet ,andas!
Det är ju det som är nackdelen med pälsraser,fäller ur vid valpning,sätter tillbaka pälsen efter nästa löp och sen fäller ur pga av löpet,man har väldigt lite tid att ställa ut.Mina tikar brukar fälla ur två månader efter löpet
Jag hade tänkt ställa på utställningen i maj i Piteå men missade sista anmälningsdagen men vi satsar på Piteå i juli och eventuellt Gällivare i alla fallNågon som ska turnera i norra Sverige i sommar? Känns som alla här är från södra Sverige
Alltså,du måste verkligen tagga ner Hon tycker om er,pälsen kommer tillbaka efter löpet ,andas!
Har du tur tar det ena ut det andra.Inte så säker på att pälsen kommer hinna komma.
Har du tur tar det ena ut det andra.
Fördelen med mina heeler är att det inte syns så mycketDet är ju det som är nackdelen med pälsraser,fäller ur vid valpning,sätter tillbaka pälsen efter nästa löp och sen fäller ur pga av löpet,man har väldigt lite tid att ställa ut.
Jag var lycklig som hade en LH collie med massor av päls och som kunde ställas även något urfälld ,med hjälp av borste o sprayflaska.
Räknas inte att du ger signaler från utsidan av ringen som dubbelhandling? Eller har jag missuppfattat det begreppet?Förra helgens utställningsdebut blev ett ärkefiasko. Handlern dök inte upp i tid så jag fick kasta mig in i ringen själv med henne. Blev ju total kortslutning då vi bara tränat på att hon ska gå på mig och mina signaler från utsidan av ringen. 6/6 men jättefin kritik iallafall.
Imorgon ska vi (om vädret är ok) åka på en utställning arrangerad av Svenska Hundklubben, mest för att dottern ska få prova att visa i Barn med Hund.
Jag trodde att det var det som menades med dubbelhandling.Räknas inte att du ger signaler från utsidan av ringen som dubbelhandling? Eller har jag missuppfattat det begreppet?
Men det är väl förbjudet? Eller har jag missat någon regeländring?Jag trodde att det var det som menades med dubbelhandling.