Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sambon säger att jag inte får ha mer än tre . Jag har ju en till utställningsbar, men hon är tyvärr inte i utställningsskick just nu. Men jag har en förhoppning att spara en sen när jag får kull, så då kanske jag får två att ta med på utställning@Marty du får skaffa fler katter så kan du ställa ut OXÅ
Sambon säger att jag inte får ha mer än tre . Jag har ju en till utställningsbar, men hon är tyvärr inte i utställningsskick just nu. Men jag har en förhoppning att spara en sen när jag får kull, så då kanske jag får två att ta med på utställning
Superkul att träffa dig också och grattis igen! Lägg gärna upp bilden, både jag och Sixten har talang för att muppa till bilder så det vore kul att seVar oxå iväg som nämnt tidigare, riktigt kul att få träffa @Linta live. Speciellt hennes otroligt charmiga huskatt! Mer kelen kisse får man nog leta efter på utställning!
Ställde två katter båda dagarna och sen en ungdom varje dag oxå.
På Lördagen så mådde resvane Rusty illa och bajsade löst i bilen och spydde sen lagom tills vi kom in på parkeringen, stackars liten. Men han är iaf så snäll så var inga problem att få honom fin. Knep sista CAC till champion och BIV!
Dottern Delilah fick tyvärr Ex2 då hon gick emot en hona på två år (D är bara 1 år) o blev då slagen då den andra hunnit mogna mer.
PolarBear var med på Lördagen utav ungdomarna och skötte sig MKT bra för första utställnignen. Ex1 och in till Nom där han tyvärr blev slagen utav en Birma.
På Söndagen mådde Rusty bra och fick sitt första CACIB men blev sen slagen utav dotter Delilah i BIV som hon tog + ett CAC.
Sen var honan Ellinor som ställdes helgen innan med oxå (8månader) hon blir åksjuk, blev det inom Uppsala oxå (10 min ibil) och spydde och bajsade på sig, men snällare unge får man leta efter så vi badad nästan halva rumpan på henne i ett handfat och turligt nog hann hon torka då hon gick upp rätt tidigt. Fick Ex1 men goda vitsord, gick vidar till NOM och tog den! Uppe på panelen så fick hon tyvärr ingne röst men fan hon kom upp! Panelen var inte så kul tyckte hon och började fräsa lite men skötte sig ändå (blir ju rätt mkt folk på kort tid däruppe + matte är borta).
Bjussar på lite bilder som både jag o mamma tagit
@Linta har en fin bild på dig o myskissen, vill duha den eller ska jag lägga upp den här eller båda eller inget?
@busigdemon Var det vitrinskåpet mitt kanske? Sixtens pokaler står på hyllan ovanpå finporslinet Med kokarderna i en påse bredvid... Utom de senaste, för dom hänger i gardinstången@busigdemon Tack! Men prisskåp? Vem har ett prisskåp?
fixart när jag kommer hem!Vinstskåp virtinskåp vad är skillnaden
Typ som tomato o potato
Seven är anmäld till Nerk i juni. Första utställningen utan tjockhår men med krullhår
Sen ska Seven och Chloe anmälas till Speedcat i augusti, det får bli Chloes debut. Hon föll för åldersstrecket åt fel håll för Nerk. Fattades 5 dagar
Malla och Bonnie får en paus, även om båda är tokfina just nu Bonnie är nykastrerad och får vila till senhösten tänkte jag (hennes ögonfärg drog all världens väg tyvärr) och Malla ska paras om i vinter så jag satsar på ynglingarna nu i höst.
@busigdemon
Allt är Sixtens, utom några kokarder och BIV-plaketten längst till höger som är Saurons.
Funderar på om det går att typ tejpa fast några snören på baksidan och hänga kokarderna där.
+ @busigdemon Åh men tack Ja nån upphängning måste det bli! Sätta de största ovanför TV:n kanske, lite lagom malligt sådär@Linta Vilka urtjusiga pokaler! Klart du måste ha kokarderna uppe också, sätt en skruv i vardera övre hörnen och så knyter du ett snöre lite lagom tajt däremellan så kan du hänga upp dem där.