Utställning i Piteå

Aningsfull

Trådstartare
Vilka ska dit?
Själv ställer jag imorgon. Kommer att finnas vid ring 1 från 10 på morgonen och framåt med min lilla dvärgpinscher.

Det är värmebölja här (just nu 26 grader i skuggan) så kom ihåg vatten och skugga till hundarna. ;)
 
Sv: Utställning i Piteå

Jag valde mellan Piteå och Alfta och denna gången blev det Alfta ;)

Ska ställa på söndag, hur nu det ska gå till, med monsterinfektionen jag har åkt på :confused: :crazy:

Lycka till i Piteå :bump: :banana:
 
Sv: Utställning i Piteå

Jag ska dit:banana:
Men i den här värmen så kommer jag att ställa ut en deprimerad, livlös korv:eek:

Kan passa på att fråga ni som kan;) hur lättklädd får man vara när man visar hunden?
 
Sv: Utställning i Piteå

Jag tänker ha knälånga shorts och ett linne. Det finns väl inga direka regler om hur mycket man ska ha på sig men det hade nog blivit lite reaktioner om du stövlat in i bikini. ;)
Eller naken. :D
 
Sv: Utställning i Piteå

Du tror inte att man får pluspoäng i bikini då? :rofl:
Jag hade inte tänkt gå sååå långt, men ett linne med tunna axelband är ok?;)
 
Sv: Utställning i Piteå

Vi ställer i ring ett (tror jag) på söndag. Sista rasen in, så vi ska väl in vid 12.30 tiden nån gång :)
 
Sv: Utställning i Piteå

Jo då, det tänker jag ha. Har köpt ett nytt gräddvitt linne med smala axelband idag så det ska jag ha. :) Jag orkar aldrig klä upp mig inför en utställning. Det finns ändå såå många som ser ut som hej kom och hjälp mig och ingen kom. ;)
 
Sv: Utställning i Piteå

Precis;) Jag är ju ingen utst.veteran och det jag har läst är att man ska vara propert klädd. Men som sagt då man sitter på en utställning och tittar sig omkring så börjar man fundera vad propert klädd i hundkretsar innebär:angel:
 
Sv: Utställning i Piteå

ser nu.... kl 9.00 står det.... men fan så tidigt... å det ser ut att va regn på g..... och hur sjutton hittar man... sjulnäs är inte direkt mina hemtrakter *skratt*
 
Sv: Utställning i Piteå

Jag ska ställa i ring tio :) Basset hound. Hoppas på regn så det blir lite svalare, det finns risk för att min tös inte orkar stå upp :D om det är för varmt.
 
Sv: Utställning i Piteå

Jag vet, helt plötsligt kom molnen. Jag hoppas dock att regnet är över imorgon. Molnigt får det gärna vara med regnar det så vill inte min tjej gå en meter. :rofl:
 
Sv: Utställning i Piteå

Jag ställer ut i Piteå på söndag, ring ett, är oxå sista rasen, Tibetansk terrier. Långhårig hund.. undrar hur pigga dom är :crazy: Jaja, det är lika för alla....

Domare Eva Borg.
 
Sv: Utställning i Piteå

filiduttan skrev:
ser nu.... kl 9.00 står det.... men fan så tidigt... å det ser ut att va regn på g..... och hur sjutton hittar man... sjulnäs är inte direkt mina hemtrakter *skratt*

Skyltat från E-4 :)
 
Sv: Utställning i Piteå

Då får vi se vem som har snyggaste tibben :p
Kommer ni ta med Emil?? Kul och veta om det blir ngn grupp...
Ses på söndag!!
 
Sv: Utställning i Piteå

Jag ska dit, som publik. Oäktingen lämnas hemma i en sval (nåja) lägenhet.;)

Hoppas på att få kolla in endel intressanta raser. Hoppas att det är mindre grötigt än förra.

Stort LYCKA TILL alla ni som ska ställa. *hoppas på svalare men fint väder*
 
Sv: Utställning i Piteå

Nää vad synd.:( Både med infektionen och att du inte kommer till Piteå så man fått spana in dina hundar.;)
 
Sv: Utställning i Piteå

Nattens regn och åskväder har dragit förbi. Just nu skiner morgonsolen från en klar himmel och det är 23 grader i skuggan. Det verkar bli en varm dag.
Väskan är laddad med 3 liter vatten och vindruvor. Nu börjar aningsfull bege sig. ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 669
Senast: fixi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 700
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 943
Senast: Enya
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 283
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp