Utmaningstråden! (Klickeridioti)

Sv: Utmaningstråden! (Klickeridioti)

Vad cool hon är :laugh: Reeko bara dänger och dänger med tassen, måste försöka få honom att dröja lite med den i luften.

Så här kommer min utmaning; Ni ska under en vecka klara av att lära er hund att lyfta ett framben.

Om er hund redan kan detta får ni absolut inte vara delaktiga :D

Resultatet ska filmas och den som först lägger upp sin film nästa söndag får komma med ny utmaning? :idea:

Jag är också med men min hund kan redan detta så får vänta till nästa utmaning. Eller så får jag väl försöka vara först in med en film på söndag=)

Mina kunde med tass, så jag kör med att hålla upp benet ett tag iaf :D

Min kan båda tass och vinka sedan innan. Tass är bara tassen upp fort. Vinka ska han hålla kvar tassen uppe så det sitter redan.

Jag är på! Får man bonus om man lär båda? (Varav en är halvt lobotomerad:p)

KL

Vi är också på! :)

Kollade Aliides länk, Narmo kom framrusandes från sin djupa sömn när han hörde klicket :D

KL

Åh, vad roligt!! Nu fick jag inspiration. Vi har inte tränat på evigheter... Synd bara att hunden är utlånad till svärmor i två veckor:(
Jag håller tummarna för att utmaningarna fortsätter så vi kan vara med längre fram!

KL

Nu kan mina. Sitter brevid varandra och lyfter så vackert samma tass :D
Jag ska se om jag kan filma det, min mobil gör allting så mörkt.

Meeen, bara för att din hund är den finaste och duktigaste :love: (Filmen alltså)

Jag är på! Zipper lär klara det galant!

*KL*

:rofl: Vi har gjort två försök nu. Ett igår och ett idag. Jag trodde faktiskt att vi skulle ha en sportslig chans eftersom hon gärna viftar med ena framtassen och sträcker fram den när hon vill ha godis som jag vill ha i handen när vi tränar andra saker. Men icke. Båda framtassarna har suttit som fastklistrade i marken i två dagar. Det enda vi har lyckas åstadkomma är en ljudlig suck (från hunden alltså).

Men vi fortsätter så klart! Vi har ju bara prövat två gånger :)

Senast ändrad:

Ah va faen, hittar inte min klicker!! Får köpa ny i morron, med senilsnöre...

KL
Jag är på! Vore ju kul. Fast vi nöter på "skämmas" nu :p

Är det nån ny sak som gäller nu eller är det fortfarande hålla uppe tassen som gäller? Får det vara lika med vinka? Han kan high five/vacker tass redan men inte vinka.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 825
Senast: fixi
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
49 603
Övr. Hund Tycker att de var tråkigt att den tråden dog ut, så jag tänkte väcka liv i den igen. Tanken är samma som förra gången. Ett nytt trix...
Svar
4
· Visningar
661
L
Övr. Hund Uäää, bukefalister, kom med råd! Jag har kommit upp i Elit-klass med Eya, och vi har stött på problem som verkar bli värre och värre...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
12 077
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka