U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Är förresten på världens tecknarflyt just nu, det bara flyger ur teckningar ur pennan. Skitkul! :banana:

Hur går det för er andra? :bump:

Vad kul med lite flyt! :D Jag håller på med en just nu, tycker den blir jäkligt bra, om jag får säga det själv.. Iaf, den är snart klar, så räkna med att den kommer upp här i slutet av veckan! :laugh:

Jag har faktiskt ritat lite :p Köpte en bok om hästens muskler och sånt så ritade av en bild. Blev ganska nöjd för jag satt inte så länge, de räcker inte mitt tålamod til. :p Blir troligtvis ingen bild då jag inte orkar lägga upp men kanske :p

Vad kul med lite flyt! :D Jag håller på med en just nu, tycker den blir jäkligt bra, om jag får säga det själv.. Iaf, den är snart klar, så räkna med att den kommer upp här i slutet av veckan!

Åh ser fram emot att se den! :bump:

Jag har inga papper kvar Haha, jag måste köpa ett nyss skissblock eller vad det heter.

Haha, lycka till med bill då

Hahahah neeej vad segt

Man tackar! :D;)

Jag har faktiskt ritat lite :p Köpte en bok om hästens muskler och sånt så ritade av en bild. Blev ganska nöjd för jag satt inte så länge, de räcker inte mitt tålamod til. Blir troligtvis ingen bild då jag inte orkar lägga upp men kanske

Joooo visa!! :D:banana::bump:

Tack! Haha, det var ju typ mitt favoritprogram när jag var liten xD Det kanske har satt lite väl djupa spår? ;)

Gud va fint alla ritar:)
Här är en bild som jag ritade för jättelänge sen.
_dsc1888_116489589.jpg

Det kommer nyare sen:D

Haha, det var jag som lärde henne att man kunde rita av ur min häst och sånt;)
Det tog ett tag för mig att komma på det, men det var ju plättlätt när man försökte:)

Vad duktiga alla är :laugh:

Har märkt att det är ganska svårt att hålla suget uppe med att rita , så tar en gammal bild, som jag rita när jag var 12 :D

31849321.jpg

Gillar den här bilden trots att huvut vart vääldigt konstigt men aja...

Ritar alltid på fri hand och brukar lyssna på känsosam musik samtidigt:)

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama