U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Det är ju nästan inte roligt att rita då man kollat på dina bilder, hmpf :mad: Hehe :p Sjukt fina!

CoopervsJimmy: Håller helt o hållet med dom andra :o Du är en naturbegåvning!

*kl*

sketches_117014988.jpg

Fick ett infall o ritade lite själv för första gången på länge. Proportionerna är lite knasiga på "dreambilden". Men men, perfektionist som jag är så måste jag försöka att nöja mig ändå ibland. Annars kommer det sluta med att jag blir riktigt jävla galen, haha :p

Senast ändrad av en moderator:

Oj hahah förlåt :o Jag har en väldigt, väldigt konstnärlig mamma så jag har fått mycket gratis, men ni andra är också jätteduktiga!!! Man blir ju inte bättre om man inte tränar och övar, och alla här i tråden har väldigt potential!

En av mina första teckningar detta året (då jag verkligen började satsa) såg ut såhär

redimg_2827_83839191.jpg

Och ni i tråden målar redan bättre än så tycker jag :D

Tog en extra kik på den och insåg att ni hade rätt! Hon ser ut som en alien, men nu är det fixat ;)
Och nej, jag tar inte illa upp! Kritik är nödvändigt för att kunna förbättras :D

Senast ändrad:

Fast just sånt där har jag väldigt svårt för :p Kan inte rita såna "naturliga" bilder, som ser ut som fotografier. Funkar inte, haha. Men på något mirakulöst sätt fick jag MVG som slutbetyg i bild. Dock beror det nog till allra största del på att min bildlärare hade efterverkningar av ett tidigare haschberoende, hon var hippie i yngre dar. Haha, näe skämt åsido. Men skum är hon :)

Förresten, alltså jag är så glad att jag skulle kunna - ah jag kommer inte ens på vad jag skulle kunna göra, så glad är jag haha! :D:D

En SKITSTOR grej har hänt, och jag är så lycklig att jag dör!!! Blev nyss kontaktad av en tjej jag är ett fan av, en brud jag räknar till "kändis-skaran" :D

Hon beställde precis ett självporträtt av mig, i A2-storlek!!! :banana::bump::eek:

Senast ändrad:

Huvudsaken är ju att hitta en egen stil, och teckna efter den! Är helt säker på att du förtjäna ditt MVG! :bump:

Gillar din gravstensbild btw!

Jag vet inte om jag får säga faktiskt haha... :D Men om ni lovar att inte skrika ut det till alla ni känner (hahaha) eller skriva ner det på internet någonstans kan ni skicka ett PM till mig så kan jag säga :D

Måste dock lägga till att det inte direkt är en superkändis hahah :p:D Men inom "min" värld är hon välkänd, och jag är ett stort fan av henne :D Insåg att det lät som om det var Madonna eller någon i mitt tidigare inlägg hahahhahah

Ja herre, fick lite magknip när hon sa att hon ville ha större än A3.... hahahha.... Så nu måste jag leta upp A2 papper att köpa också..... :p De finns ju inte direkt överallt... Detta kommer ta tid... MEN FY SÅ ROOLIGT!!!!

Självklart kommer ni få se så fort den är klar och levererad!

Det ska bli riktigt roligt att se, väntar med spänning! :bump:

*kl*

Tur att man har så fruktansvärt mycket att sysselsätta sig med ibland ;)

pingu_117026096.gif

Nej så söt! :D Hur gör du gifar förresten?

H_lena - Haha tack! :D Ni kommer alla att få se vem det är när den är klar :D

Gör dom i photoshop. Man gör en bild med olika lager, sedan väljer man spara för webben o kryssar i rutan där det står animera :)

Nu kommer mina, förutom den på kristen och taylor, för den är inte riktigt klar än;)
Vargen, som jag inte vart nöjd med,
systemkamera-071_117088421.jpg

och tigern,
systemkamera-072_117089165.jpg

Senast ändrad:

Här kommer en som jag ritade idag:) Den är finare irl:p
_dsc1961_117107698.jpg

Här är den jag ritade av.
Sybil.jpg

Skriv gärna kritik:D

Taylor+Lautner.jpg

Här kommer den äntligen. Är inte helt nöjd (som vanligt) och kanske fixar till den någon dag då jag känner mig stark. Förlåt för stor bild!

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama