U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Helt sjukt!!
Det ända som jag såg var högerögat, eller vänster för han, som kanske skulle varit lite mer som det andra. Du kanske inte fattar x)

Jag tycker att den blev superfin!:)
Jag har precis blivit klar med en bild som jag faktiskt är ganska nöjd med!:laugh: Den kommer nog upp när jag har skannat den:D

Inte Kenza om du trodde det, den blev inte fin:angel: Men jag har gjort en på rihanna:D Men ni får se den imorgon:d
Den här ritade jag av:)
rihanna_narrowweb__300x3570.jpg

Tigern var ju jättesnygg! :bump:

eve96, snygg! Enda jag kan tipsa med är att göra lite starkare och mer tydliga skuggor så ska du se att den blir mer lik originalet.

soffiproppi: Tack! Ja jag vet att den är lite ljus, men den är faktiskt liiite mörkare irl :D

Haha tack:) Jag ritar faktiskt en till nu, och samtidigt lite manga inte i samma teckning om nån tror det:p
Fast nu ritar jag huvudet bara, och den ryter. Jag har hjort lite mer än halva, och ska väl börja snart igen så den blir klar!:p

*KL*

efter långt uppehåll är jag tillbaka! denna gång med ett "självporträtt" som jag målat i skolan på bilden. Faktiskt riktigt nöjd.
Det mest fantastiska är att man ser att det är jag ohc min häst väldigt tydligt :o :D

97569_1290032656_117647832.jpg

Hehe, Jag är inte ens hälften så bra som er här men jag kan väl lägga ut några ändå:P

2edpqfp.jpg

npl9ad.jpg

148er8w.jpg

2rqp0r6.jpg

t7xu9u.jpg

Ja vad ska man säga:grin: Ni andra är mycket duktigare!!!:D
Vill ha kritik:P

Det är väl lena furberg stil eller?;)
Den första bilden, kroppen på hästen kunde ha varit längre och rumpan större:)

Heheh:p Ja.
Jag håller med om att det där men jag hade inte så mycket kvar att rita på och jag vill ha med så mycket som möjligt:P Fail!:o

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama