Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu blir jag snart galen, vet inte hur jag ska sätta ögonen på den här. Huvudet ser man nästan rakt framifrån så häststackarn ser ju skelögd ut. Hjälp tack!
eftersom hästar har ögonen på var sida av huvet, så ska det ena sitta ända ut i kanten, och det andra på motsvarande ställe på andra sidan av huvudet. (och så kommer ögonen vara sedda "från sidan" om du förstår vad jag menar, titta på bilden nedanför)
här är en bild jag gjort i paint. gjorde det så pass simpelt att jag bara fyllde i ett foto av min kompis- kräver 0 kreativitet och talang, jag vet. men det var något att pyssla med iaf (det ser snett ut pga. hur ljuset faller)
har gjort ett försök att färglägga i Paintnet (skissen ritade jag på papper), och jag blev riktigt nöjd Dock måste jag slipa lite på grad av suddighet, skuggor, och framförallt manen. den blev jag inte helt nöjd med. Hovarna blev också lite konstiga, men jag orkade inte fixa det. sen bakgrunden... det kändes för tomt med enfärgat, fast det här blev inte helt lyckat heller...
Men allt som allt- bra för första gången tycker jag själv
Haha, jag blev nostalgisk när jag tittade på mina äldre bilder och kluddade lite i min "gamla stil"
Ja förr i tiden gick det åt en bläckpenna per teckning och om inte hela A4 pappret var kluttrat på så var det inte bra.
Utrustad med en blyertspenna och en spritpenna högg jag tag i första bästa papper. Tyvärr hade jag inget sudd, vilket syns
Kläder & Bli fin Jag vet att jag haft en flaska Rain för många år sedan men sålde den då jag inte var så förtjust, minns dock inte hur den luktar. Det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.