Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara de som är IR som sätter depåer o som är experter på att överleva- bildar fettdepåer av troligen allt.Fast om hästen har proteinbrist så hjälper det inte att träna, den kommer fortsätta tappa muskler oavsett. Depåer sätter de oftast av MJ enligt min erfarenhet.
Min har käkat överskott av protein jämt utan några depåer men tex när hon fick börja gå på gräs blev det depåer med det samma.
Utan protein kan den inte bygga muskler, men vräker man i sig MJ är det inte svårt att sätta depåer.
Depåerna går sist- överlevarspäcket.Jag förstår inte hur hon skulle kunna ta av sin fettnacke och kudden över korset för att bygga muskler?
Jag vill inte fodra med mer än hö, hade gärna fodrat med hälften av det jag gör, billigt och bra. Men då kan jag ju inte heller träna ponny. Det känns inte okej någonstans längre. Hon orkar inte alls som förr. Om depåerna är tillräckliga resurser, varför tappar hon då muskler??