Uppdrag bantning! Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Uppdrag bantning! Del 3

Vilken snygging. Tycker också att det ser bra ut. Hur känns han? Är det mycket daller kvar?

Var det du som undrade över förvaringstiden på Soja? :)
Iaf så kollade jag på min säck igår och då stod det Bäst Före 2011-11-nånting. Och den säcken köpte jag för några veckor sen. Så det borde inte vara några problem om du köper en säck nu och sen sparar den till i höst.

Såhär lycklig blir lilla T av att få busa lite i hagen med araben och matte :D

Bästa rullningsplatsen nr 2! Hon har inte fått rulla sig i den sen i höstas tror jag. Det var uppskattat!

Här är mina killar.

Russet;
thyr.jpg

Mini Shettisen;
mandel.jpg

Russet är körhäst först o främst. Men rids ibland av en kompis vilket han tycker är mkt kul! När han kom var han less på allt va ridning hette då han har varit tävlingshäst i hoppning o dressyr!

Shettisen; Är under inkörning just nu. När jag inte kör honom så går vi i skogen och "skogshoppar" (hoppar över fallna träd o dylikt) o klättrar osv. Annars e vi på ridbanan o löshoppas o busar m.m.

Var det du som undrade över förvaringstiden på Soja? :)
Iaf så kollade jag på min säck igår och då stod det Bäst Före 2011-11-nånting. Och den säcken köpte jag för några veckor sen. Så det borde inte vara några problem om du köper en säck nu och sen sparar den till i höst.

Japp, det var jag! Tack så mycket. Var köper du din soja? Är det något företag som säljer det färdigpaketerat? Eller köper man det typ som havre i "lösvikt"?

Japp, det var jag! Tack så mycket. Var köper du din soja? Är det något företag som säljer det färdigpaketerat? Eller köper man det typ som havre i "lösvikt"?

Granngården har sojan som både jag & Constance använder;).
Du köper en säck där ungefär som havrekross osv:D

Haha, jag hoppas de har. Iofs lär ju sojan räcka längre än lusernet som jag kör ett par mil rakt ut i skogen för att köpa. (gillar inte kraffts äckellusern med melassklumpar i som man måste sila bort systematiskt:mad:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 607
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 025
Senast: lbb
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 629
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 720
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V