Sv: Uppdrag bantning! Del 3
Mitt fetto har börjat bli snygg. Ska försöka ta lite bra bilder snart.
Mitt fetto har börjat bli snygg. Ska försöka ta lite bra bilder snart.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tyvärr inte bilder från när han var som tjockast, men den häst får duga:
Nångång i Nov/dec 2009
27 feb 2010 (igår)
Inte bästa kvaliteten på foton, men man ser ju hästen ialla fall
Jag har tyvärr inte bilder från när han var som tjockast, men den häst får duga:
Nångång i Nov/dec 2009
27 feb 2010 (igår)
Inte bästa kvaliteten på foton, men man ser ju hästen ialla fall
Jag har lagt in bilder/rapporter så många ggr utan en enda kommentar, så ids inte igen. Men vi har fortfarande rekordlägsta, och fortsätter spöa rekordet för var mätning. Dock börjar en fascinerande situation uppstå, väldigt lätt kännbara revben, men depåer kvar över rygg och bakdel. Blir intressant att se vart det slutar, en häst med synliga revben och depåer??
Ursäkta mig, om jag nu är rättfram och upplevs som otrevlig...men jag måste säga att dina bilder inte är så roliga att se....
Inget verkar ju ha hänt med din shettis, magen är ju kvar, men stackaren har ju ingen HALS kvar....överlinjen är liksom helt borta.....hur gammal är den? ser ut som att allt fett har försvunnit på fel ställen liksom, ryggen, korset och halsen ser ut som på en mager häst, medan magen är kvar...ingen lyckad "bantning" tycker jag....fel egentligen att banta hästar, man kan inte bara ta bort maten och näringen, det ärju en balans mellan mat och motion. Nu vet jag ju inte vad du har för foder så det ska jag väl inte kommentera.....