Tidig morgon imorse, maken muttrade nåt om att vi är knäppa när vi åkte iväg sju på morgonen för att träna agility med gänget . Lyckades skrämma lilla M när jag råkade ge henne en smäll när jag skulle ge henne godis så efter det blev hon väldigt tveksam både på matte och på slalom . Tacksamt att huss var på plats och kunde köra nåt annat och belöna upp och sen fick hon vila ett tag. Efter pausen så funkade det bra att träna med matte igen och vi tog också ett slalom på slutet.
Husse körde Tay och Spock och det gick jättebra med bägge, han har ju verkligen bättre timing (och rörelseförmåga) än mig så Spock går så otroligt fint med honom. Blir spännande att se hur det går för dem på tävling nästa helg!
Blev en sväng i fårhagen också på eftermiddagen och pojkarna fick lite träning. Lilla M var med och tittade på och nu kommer nog alla sova gott .
Husse körde Tay och Spock och det gick jättebra med bägge, han har ju verkligen bättre timing (och rörelseförmåga) än mig så Spock går så otroligt fint med honom. Blir spännande att se hur det går för dem på tävling nästa helg!
Blev en sväng i fårhagen också på eftermiddagen och pojkarna fick lite träning. Lilla M var med och tittade på och nu kommer nog alla sova gott .