Vad har du för något som visar maxhastighet också? Är mycket nyfiken på hur snabbt Lily springer när hon är lös
Pejl för jakthundar, men om man bara vill se maxhastighet, så rekommenderar jag att kika på begangnatmarknaden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för något som visar maxhastighet också? Är mycket nyfiken på hur snabbt Lily springer när hon är lös
Blev det svårt?Visa bifogad fil 141775
Vi testar oss fram efter råd från @Migo vilket gjorde att det blev årets första bad efter att hjärnan har gått på högvarv.
Men gu så sötVisa bifogad fil 141775
Vi testar oss fram efter råd från @Migo vilket gjorde att det blev årets första bad efter att hjärnan har gått på högvarv.
Då har jag anmält Hexa till ett MT. Hoppas vi kommer med, för är väldigt ont om MT här nere.
Vi vallade även igår och det gick så himla bra. Slutade med ett så fint och lugnt pass .
Diva fick sin 6 månader present lite tidigt. Hon fick ett rosa vuxen halsband.
Maila arrangören, det är inte säkert att de kan se vad du har för hund om den inte visas i droplisten där du väljer hund.Har du lyckats anmäla via nya SBK Tävling?! Jag ser inte hund i drop downen där man ska välja, men kan välja blank rad och gå vidare. Dock kraschar det vid betalningssteget…
Så frustrerande, finns ett MT inom rimligt avstånd med bara två anmälda hittills, och så går det inte att anmäla sig
Edit: YES! Kunde ta mig vidare och betala och är anmäld, men man ser inte hundens namn. Men det måste de ju kunna reda ut. Jag har ju bara en hund i SBK Tävling.
Maila arrangören, det är inte säkert att de kan se vad du har för hund om den inte visas i droplisten där du väljer hund.
Kul med MT!
(Vi lyckades aldrig komma med, blev bortlottad från 4 stycken 2022. Nu är hon för gammal.)
Har du lyckats anmäla via nya SBK Tävling?! Jag ser inte hund i drop downen där man ska välja, men kan välja blank rad och gå vidare. Dock kraschar det vid betalningssteget…
Så frustrerande, finns ett MT inom rimligt avstånd med bara två anmälda hittills, och så går det inte att anmäla sig
Edit: YES! Kunde ta mig vidare och betala och är anmäld, men man ser inte hundens namn. Men det måste de ju kunna reda ut. Jag har ju bara en hund i SBK Tävling.
Jag gjorde exakt likadant som du i din edit . Kunde inte heller se Hexas namn men hon är den enda i rätt ålder så borde inte kunna anmäla Diva. Men har också mejlat arrengören och berättat vad som hände och vilken hund jag vill ska gå.
Finns väldigt mycket problem, t ex genomförs tävlingar, i alla fall i rallyn, på papper just nu då det blivit något knas med hur resultaten ska läggas in. Följ valfri tävlingsgren-grupp på facebook så dyker det upp massor av inlägg.Låter som att det kan vara ett känt problem då, att namnen inte syns!
Finns väldigt mycket problem, t ex genomförs tävlingar, i alla fall i rallyn, på papper just nu då det blivit något knas med hur resultaten ska läggas in. Följ valfri tävlingsgren-grupp på facebook så dyker det upp massor av inlägg.
SBK jobbar på det. Någon stackare satt sent i går kväll med supportmailen och svarade på de jag skickat in för två veckor sedan.
Jag håller med. Jag som tävlingssekreterare i rallyn valde att ställa in vår tävling i början av maj då jag inte kan lägga mer tid än det vanligtvis tar att administrera en tävling.I know, frustrationen är väldigt stor ute bland klubbarna och ekipagen. Jag jobbar själv inom IT så kan lida med stackarna som kämpar med att få allt på fötter — samtidigt som jag också är frustrerad.