Ärsch, du kan säkert bygga ett
Det har jag redan gjort - såklart!
Men ena rullen skar för ett tag sedan och jag har inte byggt nytt...
(Sen dess har det blivit delvis kannibaliserat för andra projekt. )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ärsch, du kan säkert bygga ett
Inte förvånadDet har jag redan gjort - såklart!
Det har jag redan gjort - såklart!
Dumt att det försvann! Ska påminna dig imorgon Tack!Jag skrev nyss ett långt inlägg som försvann... Påminn mig så kommer ett nytt långt inlägg i morgon. Jag är testledare på BPH så jag har rätt bra insyn
Ja, det är testat.Antar att det är trikin-testat och ok? Jag skulle inte ge bärande benen, men resten lär vara helt ok att ge
Åh det hade varit mysigt! Tyvärr åker jag hem på lördag och är fullbokad tills dess. Men har familjen i Leksand och goda vänner här i Falun, så jag kommer upp med jämna mellanrum. Så någon gång kan vi ta en sväng tycker jag! Och då kanske jag har schäfern med migJa, hon får komma hit och dela med sig till oss stackars hundlösa
Om du vill ta en hundpromenad någon dag kan jag låna en så kan vi promenera om du vill?
Starta en ny tråd! Inte alla som följer dessa snackistrådar.Hej. Länge sen jag var aktiv här på hundforumet. Men nu behöver jag lite tips o råd eller åtminstone lite pepp....
Våran otroligt lovande 7mån tik bc lyckades i söndags bryta knäskålen på höger bak... Opererades igår och de gick bra och nu är hon hemma med en något böjbar spjälk på benet och en body för att hålla bandage och allt på plats. Allt de ska tas av i nästa vecka. Nu till problemet, de har en mycket aktiv dam i vanliga fall, hon blir mycket gnällig och ledsen när hon inte får röra sig så mkt som hon anser lagom, vilket är mer än de flesta andra... Nu ska hon inte röra sig mer än koppel"promenader" ut och kissa osv. Men inget mer. Hon ska inte hoppa eller busa, springa, skutta eller ja något av de hon älskar.
Hur i hela friden ska jag få henne aktiverad utan att röra på henne, i vanliga fall kan man ju trickträna men känner att de blir svårt när hon inte ska röra sig... De ända positiva är väl att hon älskar att tugga ben, så får väll tugga ben dygnet runt...
Någon som haft Bruten knäskål och lyckats fått tillbaka hunden 100%? Veterinären var mycket positiv till att hon skulle lycka nå full recovery och hålla som vallhund om vi lyckas hålla henne stilla nog dessa första månader och såklart när sjukträningen börjar med...
Hej. Länge sen jag var aktiv här på hundforumet. Men nu behöver jag lite tips o råd eller åtminstone lite pepp....
Våran otroligt lovande 7mån tik bc lyckades i söndags bryta knäskålen på höger bak... Opererades igår och de gick bra och nu är hon hemma med en något böjbar spjälk på benet och en body för att hålla bandage och allt på plats. Allt de ska tas av i nästa vecka. Nu till problemet, de har en mycket aktiv dam i vanliga fall, hon blir mycket gnällig och ledsen när hon inte får röra sig så mkt som hon anser lagom, vilket är mer än de flesta andra... Nu ska hon inte röra sig mer än koppel"promenader" ut och kissa osv. Men inget mer. Hon ska inte hoppa eller busa, springa, skutta eller ja något av de hon älskar.
Hur i hela friden ska jag få henne aktiverad utan att röra på henne, i vanliga fall kan man ju trickträna men känner att de blir svårt när hon inte ska röra sig... De ända positiva är väl att hon älskar att tugga ben, så får väll tugga ben dygnet runt...
Någon som haft Bruten knäskål och lyckats fått tillbaka hunden 100%? Veterinären var mycket positiv till att hon skulle lycka nå full recovery och hålla som vallhund om vi lyckas hålla henne stilla nog dessa första månader och såklart när sjukträningen börjar med...
Hej. Länge sen jag var aktiv här på hundforumet. Men nu behöver jag lite tips o råd eller åtminstone lite pepp....
Schäfer!Börjar sakta men säker bli rädd för att jag vill ha en ras med lite mer... arbete i. Will to please kanske. Lite mer än en sällskapsras.
Tänker att det kanske är bra ändå att börja med eurasier och sedan se vad jag vill därefter. Sambon är dock inte så glad i tanken att jag sedan kommer och kräver en till hund
Schäfer!
Någon Retriever eller Spaniel kanske?Det är kanske att gå från svart till vitt, eller vad man säger.
Tänker mig något däremellan. Tycker det är riktigt svårt att hitta exakt vad jag vill ha. Får kompromissa mig till det jag valt tidigare. Tror jag.
Någon Retriever eller Spaniel kanske?
Har valt bort retrievern för att jag uppfattat att flera fäller rikligt året runt (rätta mig?)
För Monster var det också väldigt jobbigt att lära sig prata (alltså forma specifika ljud - som ska likna våra ord - inte skälla),
En del saker måste man bara citera.
Va? Jag fattar inte...