Uppdatering- och snackistråd del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar uttrycket! Jag tycker att hon ser smart, arg och lite pillemarisk ut - det är så vanligt att de ser oroliga ut.

Jag blir alltid glad av bilder på dina hundar. Där jag bor finns så många frallor och insidan verkar oftast vara precis vad människor som har hund bara för att ha hund ska ha, men utsidan gör mig alltför ofta ledsen
Tack :heart

Jag gick MH med Plex men så var han med som testhund när bla @Milosari skulle bli TL.
Upplevde som att han reagerade betydligt mindre på BPH. Han var förvisso äldre - men med en hel del rädslor.

Jag är lite kluven i det där med mildare påfrestning, nog tycker jag att en "normal" hund ska klara av ett MH och trycket som det innebär. Samtidigt så prioriteras ju brukshundarna där så BPH kommer ju väl till pass för att andra ska kunna få plats. Finns dock bara en godkänd bana i mitt län, tror jag? Hoppas att det blir fler. :)

Det låter faktiskt lite för läskigt ändå! :laugh:
Känns som man är och nafsar på en rätt saftig räkning hos sjukgymnasten om man låter honom köra Bambi helt och hållet...
Du får börja med två tassar och sen jobba dig vidare? Och såklart ha riktiga rullskridskor och inte töntiga inlines :cool: (och ett 10-kort hos sjukgymnasten är väl kanske bra att investera i samtidigt ja..)

Annars tror jag monster skulle vara en fenomenal Segway-förare :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 220
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
676
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 575
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar