Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BPH är väl mer ingående och har fler moment än MH? Och är mer anpassat för alla raser, medan MH har brukshundar som största fokus?Vad är skillnaden på BPH och MH, lite sådär kort sammanfattat?
Vad är skillnaden på BPH och MH, lite sådär kort sammanfattat?
TackJag gillar uttrycket! Jag tycker att hon ser smart, arg och lite pillemarisk ut - det är så vanligt att de ser oroliga ut.
Jag blir alltid glad av bilder på dina hundar. Där jag bor finns så många frallor och insidan verkar oftast vara precis vad människor som har hund bara för att ha hund ska ha, men utsidan gör mig alltför ofta ledsen
Hundarna blir väl något hårdare belastade på MHt med.Skulle säga att det inte är någon enorm skillnad. I BPH har man matintresse och underlag också, resten ser ungefär ut som ett MH.
KOM HIIIT!!!!!!Jag hade lätt gått ut med era hundar trots skitväder. Abstinensen is real!
Jaaa! Eller kom till Falun med alla de vuxna! Jag får ändå inget gjort på bibblan.. Vill bara göra hundiga saker.KOM HIIIT!!!!!!
Hundarna blir väl något hårdare belastade på MHt med.
Dumpen är ju "läskigare" och spökena med på.MH.
Jag gick MH med Plex men så var han med som testhund när bla @Milosari skulle bli TL.Ja, så är det ju. Det är väl t ex bara ett spöke på BPH, medan MH innehåller två.
Själv körde jag ju MH med corgin, men kommer nog testa ett BPH också.
Jag gick MH med Plex men så var han med som testhund när bla @Milosari skulle bli TL.
Upplevde som att han reagerade betydligt mindre på BPH. Han var förvisso äldre - men med en hel del rädslor.
Äh, du kan ställa två treadmill efter varandra eller köra fram och bakdel var för sigMonster är liiiiite större än dina!
Äh, du kan ställa två treadmill efter varandra eller köra fram och bakdel var för sig
Ja, då jäklar skulle han få tänka tillOch ha olika hastighet på dem? Då jäklar skulle han få jobba!
Lär honom cykla på en spinningcykelMonster är liiiiite större än dina!
Lär honom cykla på en spinningcykel
Såklart han kan! Monster kan alltKan han ju redan, såklart.
(Men faktum är att det gav mig en idé, vi går ut i "träningshallen" och plockar fram skateboarden. Det är jobbigare än man kan tro! Även om golvet är bedrövligt knaggligt...)
Såklart han kan! Monster kan allt
Nästa steg kanske blir att ersätta skateboarden med rullskridskor på varje tass
Du får börja med två tassar och sen jobba dig vidare? Och såklart ha riktiga rullskridskor och inte töntiga inlines (och ett 10-kort hos sjukgymnasten är väl kanske bra att investera i samtidigt ja..)Det låter faktiskt lite för läskigt ändå!
Känns som man är och nafsar på en rätt saftig räkning hos sjukgymnasten om man låter honom köra Bambi helt och hållet...