Uppdatering- och snackistråd del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Himmel och pannkaka vad det blåser! Vi har fått hålla oss borta från vägar och skog idag, bortsett från en tur i förmiddags. Tog precis en runda till båtvarvet, där två plåtar på taket börjat ge vika :down: iiiiinte bra. Lasse tyckte det var helt okej i blåsen, men havet var visst inte lika badvänligt. :D

Idag var första gången någonsin som Alpina visade att hon inte ville vara ute i busvädret. Blötsnö+storm+slask var ingen hit för någon av oss. Så vi har spenderat dagen i soffan. :D Men vi får nog ge oss ut en liten tur ikväll så jag hoppas att det har lugnat sig tills dess..

Idag var första gången någonsin som Alpina visade att hon inte ville vara ute i busvädret. Blötsnö+storm+slask var ingen hit för någon av oss. Så vi har spenderat dagen i soffan. :D Men vi får nog ge oss ut en liten tur ikväll så jag hoppas att det har lugnat sig tills dess..

Hahaha det blåser här med och mitt fluff har också legat i sängen HELA DAGEN! Det händer liksom aldrig?! Får nog släpa ut honom snart för han borde vara brutalt pinknödig vid det här laget, trots att han ligger på rygg och sover med tassarna i vädret... :rofl:

Här blåser det snöstorm ungefär. Slaskigt och kallt och alldeles livsfarligt. :eek: Körde hem från jobbet och vinderutetorkarna gick i ett pga all snön som bara vräkte ner. Ute vid jobbet gick det knappt att komma in i bilen för att det blåste så mycket.

Får se jycken säger om vädret sen när vi ska ut och gå :p

Hahaha det blåser här med och mitt fluff har också legat i sängen HELA DAGEN! Det händer liksom aldrig?! Får nog släpa ut honom snart för han borde vara brutalt pinknödig vid det här laget, trots att han ligger på rygg och sover med tassarna i vädret... :rofl:
Jag fattar ingenting! :rofl: Hon brukar ju vara först ut genom dörren så fort det luktar snö men just blötsnö var ingen hit alls tydligen. :laugh:

Jag har fått ett berg slaktrester från vildsvin. Kan man ge allt eller är det något man bör avstå?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
676
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar