Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om inte annat slipper du fundera på om vovve kommer svälta ihjäl eller inte, eftersom han kommer kunna förse sig själv med mat. Nästa steg blir väl att han får lära sig att hantera en konservöppnareHar noll ork och motivation just nu, så just nu larvar vi mest runt med att lära oss tricks, så idag har kexet lärt sig öppna skåp !
Tänkte att det säkerligen kan bli användbart någon gång i framtiden
Så sant. Om man råkar nämna att det är en blandras ligger man illa till. Denna hund har dessutom epilepsi i släkten (2 kullsyskon bla har jag för mig) och ska avlas på tydligen bara för mentaliteten är så bra hos hunden. Hur var det nu? Var inte "rasen" frisk eller?Det kan jag säga att de är INTE friskare och de har mindre arbetsförmåga. De är utseendeavlade. Man prioriterar stooora hundar och myyyycket päls före hälsa, mentalitet och arbetsförmåga.
Och det är ingen godkänd ras i sverige.
Undra hur de ska utröna om mentaliteten är bra nog? Har hela kullen gjort BPH då ellerSå sant. Om man råkar nämna att det är en blandras ligger man illa till. Denna hund har dessutom epilepsi i släkten (2 kullsyskon bla har jag för mig) och ska avlas på tydligen bara för mentaliteten är så bra hos hunden. Hur var det nu? Var inte "rasen" frisk eller?
Sedan har denna hund noll vilja till träning, min whippet ser ut som en ren brukschampion i jämförelse med denna hund, vilket säger ganska mycket om en whippet klår den i arbetsvilja. så jag vet inte vart den där arbetsviljan från Schäfern tog vägen?
Jag skulle aldrig våga lära någon av mina att öppna skåp, för sen skulle godisskåpet mm ligga illa tillHar noll ork och motivation just nu, så just nu larvar vi mest runt med att lära oss tricks, så idag har kexet lärt sig öppna skåp !
Tänkte att det säkerligen kan bli användbart någon gång i framtiden
Oj, missade att det gick igår. Måste kolla.......Tittar på mitt liv som valp och förundras av hur man lyckas får hunden att äta migränmedicin ,ett tuggben och sen vänta dagar innan man går till vet, (Hubbes ägare) trots att hunden kräkts både natt o dag
Ibland skulle det vara ok med ett skott i pannan på valpköpare.
Mamma Mu är självlärd. Hon kan även öppna dragkedjor till väskor så att hon kan äta läppstift och ceratJag skulle aldrig våga lära någon av mina att öppna skåp, för sen skulle godisskåpet mm ligga illa till
Man kanske skulle lära dem att hämta öl?
Snus och öl, sen behövs inte så mycket mer
Mamma Mu är självlärd. Hon kan även öppna dragkedjor till väskor så att hon kan äta läppstift och cerat
Vore bra om de kunde lära sig att hämta laddaren till mobilen med
Den befinner sig aldrig där jag är, när jag behöver den!
Eller tvdosan som aldrig ligger i soffan när man behöver den och ligger som skönast
Man kanske skulle lära dem att hämta öl?
Precis
Jag har iofs ingen tv-dosa (och inga tv-kanaler ) men den där apple tv-dosan har ju en tendens att försvinna..
Ändra avstängningsinställningen?Vår tv har någon inställning att den stängs av automatiskt efter 3 h eller något sådant. Det händer ju ALLTID när man inte har just den dosan i närheten