Hoppas läkningen går bra @russinbulle . Ligamentskador är jobbiga. Har du fått nåt träningsprogram att följa för Polly?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas läkningen går bra @russinbulle . Ligamentskador är jobbiga. Har du fått nåt träningsprogram att följa för Polly?
Visst är det härligt? Ebrah är överlycklig. Jag ska ta med kameran ut idag i alla fall! Har dock inte bestämt mig för om jag ska åka till skogen eller till våra ängar.. Misstänker att fler vill gå i skogen och jag orkar inte med massor av hundmöten osv, men samtidigt undrar jag hur hundarna ska orka springa på fälten med all den här snön I skogen lär vi åtminstone orka med en långpromenad, men på fälten är vi alltid helt ensamma.Vi har seriöst över en halvmeter snö här i Täby.
Mina hundar ser ut som konstiga corgis när de springer omkring.
Dessutom är det inte jättekallt, så Tinja samlar på sig en hel drös med snöbollar runt benen och mellan tårna Tur att man inte har en hanteringsskygg hund, utan en som bara står och ser ut som "YES PLZ HALP"
Det är fantastiskt! Jag älskar snö.Visst är det härligt? Ebrah är överlycklig. Jag ska ta med kameran ut idag i alla fall! Har dock inte bestämt mig för om jag ska åka till skogen eller till våra ängar.. Misstänker att fler vill gå i skogen och jag orkar inte med massor av hundmöten osv, men samtidigt undrar jag hur hundarna ska orka springa på fälten med all den här snön I skogen lär vi åtminstone orka med en långpromenad, men på fälten är vi alltid helt ensamma.
Vi har bara gått runt huset på morgonen, det var.. stökigt Tror att jag börjar med att kolla skogen, är det mycket bilar på parkeringen närmast den så åker jag till fälten istället... Och så tar jag nog gummistövlar på mig idagDet är fantastiskt! Jag älskar snö.
Dock är jag fortfarande sjuk och tog bara en kortare, längre promenad. 40 min fick hundarna nöja sig med. Dessutom snöar det som faen här, lär vara hopplöst att fota
Jag gillar vinter och snö.....eller gjorde tills nu. Här har alltid kommunen saltat hälften av området och sandat den andra, så det har alltid gått att välja osaltade vägar att gå (gång/cykelvägar). I år har dom hällt salt även i gruset, så nu har alla hundarna fått känna på hur ont det kan göra. Jag gråter liksom över att det knappt finns någon vettig plats utan salt - förutom fälten och skogen då, men det är knappt en kilometer dit....på saltade vägarVi har 3 dm snö.
Skägget tycker det är djupt och jobbigt men kämpar tappert på med sina ben fulla med snöklumpar.
Schäfrarna är överlyckliga!!!
De kutar runt och brottas som aldrig förr och är helt slut när vi kommer in.
Jag ÄLSKAR detta
Det är Mamma MuMin yngsta dotter (1,5 år) är säker på att du har en varg som avatar @Voff
Jag gillar vinter och snö.....eller gjorde tills nu. Här har alltid kommunen saltat hälften av området och sandat den andra, så det har alltid gått att välja osaltade vägar att gå (gång/cykelvägar). I år har dom hällt salt även i gruset, så nu har alla hundarna fått känna på hur ont det kan göra. Jag gråter liksom över att det knappt finns någon vettig plats utan salt - förutom fälten och skogen då, men det är knappt en kilometer dit....på saltade vägar
Det är Mamma Mu
@Voff Var glad att ni bara har 3 dm! Det bara fortsätter snöa här, nu när jag var ute senast så hade Tinja snö upp till revbenen!
Ikväll lär jag väl inte ens se henne
Fina Mamma Mu
Dottern utbrast "Vaov vaov!" när hon såg din bild och det betyder varg Ser hon en hund säger hon "boff" och detta var helt klart en "vaov" enligt henne och ingen "boff"
Jag gillar snö, men jag gillar att kunna se hundarna och kunna gåJag tycker det är på tok för lite
Jag är uppväxt i Dalarna och det är ingen vinter förens det ligger minst 50 cm snö!