Jag vill att Tinja ska få vinterpäls nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Benji skrämde upp mig rejält precis. Hör att han står och hulkar och visst, han står och kräks på halsmattan. Inget konstig i sig, han har en tendens att få i sig konstiga saker..
.. Men sen stod han still, med riktigt slemmigt, gult saliv droppandes från munnen. Han hulkar igen, får upp lite till, men det är mest bara gult slem. Sen står han åter igen bara still. Inga hulkningar, utan står bara spänd och slemmar. Sedan ser det ut som att han försöker få ut nånting med munnen, gör grimaser och har sig. Jag lockar in honom i badrummet och försöker kolla honom i munnen, men han håller den rejält stängd. Jag spolar så mycket jag kommer åt med en vattenflaska. Han står fortfarande still, men slemmet börjar avta. Han viftar lite på svansen och börjar följa mig med blicken. Innan stod han bara och stint tittade framåt.
Nu är han normal igen, har gått och lagt sig. Jag fick titta honom i munnen, det ligger ett tjockt lager med slem överallt i munnen men jag kan inte se något konstigt.
Blir orolig för min lilla labradåre. Vad tror ni det kan ha varit?
Ja, han måste verkligen varit fruktansvärt illamående, för han ville knappt ens röra på sig. Stod och spände sig, korta mungipor, och jag kunde se att hans fokus låg helt på honom själv. Som om att han bara stod och väntade på att få kräkas ordentligt, men det kom aldrig.Låter som om han var rejält illamående, då brukar de salivera kraftigt.
Detta ska jag visa sonen i morgon. Han kommer vilja ha en lika dan till SkäggetViktig samhällsinformation: Malte har numera en Pikachu-dräkt tack vare supersnälla @Wingates och Ammo
De är billiga på eBayDetta ska jag visa sonen i morgon. Han kommer vilja ha en lika dan till Skägget
Tack o lov!De är billiga på eBay
De finns alltså inte i Ammos storlek då då fick jag köpa till Malte ist
Tack o lov!
Fast jag skulle vilja se Ammo i en sådanTack o lov!
Fast jag skulle vilja se Ammo i en sådan
Detta ska jag visa sonen i morgon. Han kommer vilja ha en lika dan till Skägget
Jag med! Är så ledsen över att de inte finns i rätt size..Fast jag skulle vilja se Ammo i en sådan
Nääää.....han hatar kläder och blir som en staty!Tror du Skägget blir glad då?
Det finns Tiggerdräkter för människor på wish - du kanske kan sy om enJag med! Är så ledsen över att de inte finns i rätt size..
Och givetvis är Ammo perfekt som pikachu @athena_arabians
Jag tror även han passar som Tigger